4 gyakorlat és 400 ismétlés a nagyobb mellkasért

Ideje új pólókat venned, ha kipróbálod ezt az edzéstervet.

Ideje új pólókat venned, ha kipróbálod ezt az edzéstervet.

Ideális esetben 100 ismétlést kellene egyben végezned a gyakorlatokból, de ha nem megy, 4x25-re oszd szét az ismétlések számát. Olyan súlyzókat válassz, amikkel 20 ismétlést tudsz szabályosan végrehajtani.

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

1. Tolódzkodás - 100/4x25, 1 perc pihenő

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

2. Kábeles keresztezés lentről fel - 100/4x25, 1 perc pihenő

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

3. Fekvenyomás - 100/4x25, 1 perc pihenő

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

4. Tárogatás fekve, egykezes súlyzókkal - 100/4x25, 1 perc pihenő

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Ezt az egy gyakorlatot végezd el az erős farizmokért

Ha voltál már jógázni, biztos, hogy ismerős lesz a következő gyakorlat!

Hihetetlen átalakulás: a spanyol hajléktalan férfi sírva fakadt, miután meglátta magát

Egy menő spanyol fodrászat alakította át Jose Antoniót, az 55 éves hajléktalan férfit. A szalon tulajdonosa már egy ideje ismerte a férfit, aki egy parkolóban próbált pénzt gyűjteni.

A legbénább módok, ahogy valaha nemet mondtak egy randin

Nem könnyű randira hívni valakit, főleg akkor, ha az illető egyből nemet mond. Az is igaz, hogy nehéz nemet mondani, de vannak olyan módszerek, amik tényleg kiverik a biztosítékot.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft