4 gyakorlat és 400 ismétlés a nagyobb mellkasért

Ideje új pólókat venned, ha kipróbálod ezt az edzéstervet.

Ideje új pólókat venned, ha kipróbálod ezt az edzéstervet.

Ideális esetben 100 ismétlést kellene egyben végezned a gyakorlatokból, de ha nem megy, 4x25-re oszd szét az ismétlések számát. Olyan súlyzókat válassz, amikkel 20 ismétlést tudsz szabályosan végrehajtani.

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

1. Tolódzkodás - 100/4x25, 1 perc pihenő

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

2. Kábeles keresztezés lentről fel - 100/4x25, 1 perc pihenő

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

3. Fekvenyomás - 100/4x25, 1 perc pihenő

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

4. Tárogatás fekve, egykezes súlyzókkal - 100/4x25, 1 perc pihenő

Nézd meg, mit üzen neked Nagy Laci!

A kézilabdázóval beszélgettünk egy kicsit a sportról, táplálkozásról és regenerációról.

A lobbizás alapjai - legyél profi az érdekeid érvényesítésében!

Az érdekeid érvényesítéséhez érdemes megfogadnod néhány tippet, főleg akkor, ha befolyásolni szeretnéd a jogi szabályozásokat.

4 őrült jel, hogy megcsal

Egy új kutatás szerint többször kényezteted a párod orálisan, ha veszélyben érzed magad és attól tartasz, megcsal.

Miért edz annyi sportoló maszkban?

LeBron James és Hosszú Katinka is maszkban edz. Megmutatjuk, hogyan hatnak a maszkok a teljesítményedre.

Ennyi egészségtelen ételt ehetsz gond nélkül

Egy új kutatás szerint sokan úgy gondolják, hogy bizonyos mennyiségben bármiből ehetnek, amiből akarnak, pedig a sok kicsi sokra megy. Persze, ha a héten 1 nap megjutalmazod magad valamilyen édességgel, nem lesz baj, csak akkor, ha a csalónapból csalóhét lesz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés