4 gyakorlat és 400 ismétlés a nagyobb mellkasért

Ideje új pólókat venned, ha kipróbálod ezt az edzéstervet.

Ideje új pólókat venned, ha kipróbálod ezt az edzéstervet.

Ideális esetben 100 ismétlést kellene egyben végezned a gyakorlatokból, de ha nem megy, 4x25-re oszd szét az ismétlések számát. Olyan súlyzókat válassz, amikkel 20 ismétlést tudsz szabályosan végrehajtani.

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

1. Tolódzkodás - 100/4x25, 1 perc pihenő

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

2. Kábeles keresztezés lentről fel - 100/4x25, 1 perc pihenő

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

3. Fekvenyomás - 100/4x25, 1 perc pihenő

Kép
forrás: MENSHEALTH.CO.UK

4. Tárogatás fekve, egykezes súlyzókkal - 100/4x25, 1 perc pihenő

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

„Egyszer fent, egyszer még feljebb”

Bovier György 17 évesen, egy baleset következtében került kerekesszékbe. Azóta viszont egy pillanatra sem áll meg, dolgozik, előadásokat tart és a kerekesszékes teniszválogatott tagjaként szuper eredményeket ért el. Az idáig vezető útjáról és a további terveiről beszélgettünk vele.

Edzettél már maceballal? Még nem? Mutatjuk mi az és hogyan használd!

A maceball tulajdonképpen egy edzéshez használt buzogány.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft