Nagyobb vállak 4 perc alatt

Az egyik legjobb módszer a vállaid megedzésére a húzódkodás.

Az egyik legjobb módszer a vállaid megedzésére a húzódkodás.

Viszont nem kell minden edzésnél végezned, elég, ha heti kétszer beiktatod az edzéstervedbe.

David Jack, a MH edzője 3 variációt is mutat: a hagyományosat, a negatívat és a szalaggal végzett húzdódzkodást.

Így csináld:

1-2. perc: hagyományos húzódzkodás (AMRAP - annyi ismétlést, amennyit tudsz)
1-2. perc: hagyományos húzódzkodás (AMRAP - annyi ismétlést, amennyit tudsz)
3. perc: negatív húzódzkodás (AMRAP): Itt fentről kezded és lassan engeded le magad.
3. perc: negatív húzódzkodás (AMRAP): Itt fentről kezded és lassan engeded le magad.
4. perc: húzódzkodás gumiszalaggal (AMRAP): az egyik térded dugd át a rúdra rögzített gumiszalagon és így végezd.
4. perc: húzódzkodás gumiszalaggal (AMRAP): az egyik térded dugd át a rúdra rögzített gumiszalagon és így végezd.
15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft