Nagyobb vállak 4 perc alatt

Az egyik legjobb módszer a vállaid megedzésére a húzódkodás.

Az egyik legjobb módszer a vállaid megedzésére a húzódkodás.

Viszont nem kell minden edzésnél végezned, elég, ha heti kétszer beiktatod az edzéstervedbe.

David Jack, a MH edzője 3 variációt is mutat: a hagyományosat, a negatívat és a szalaggal végzett húzdódzkodást.

Így csináld:

1-2. perc: hagyományos húzódzkodás (AMRAP - annyi ismétlést, amennyit tudsz)
1-2. perc: hagyományos húzódzkodás (AMRAP - annyi ismétlést, amennyit tudsz)
3. perc: negatív húzódzkodás (AMRAP): Itt fentről kezded és lassan engeded le magad.
3. perc: negatív húzódzkodás (AMRAP): Itt fentről kezded és lassan engeded le magad.
4. perc: húzódzkodás gumiszalaggal (AMRAP): az egyik térded dugd át a rúdra rögzített gumiszalagon és így végezd.
4. perc: húzódzkodás gumiszalaggal (AMRAP): az egyik térded dugd át a rúdra rögzített gumiszalagon és így végezd.
22 gyakorlat, ami felpörgeti a metabolizmusod!

Ó, azok a vasárnapi ebédek! Frissen főtt, gyöngyöző húsleves, ropogós rántott hús és krémes krumplipüré…Az biztos, hogy nincs párja!

5 dolog, amit sose fogyassz edzés előtt

Jobban jársz, ha elkerülöd a szénsavas italokat és a csípős ételeket.

Rossz hírünk van: életed legfontosabb döntésétől elhízhatsz

Ha megtaláltad életed párját, már sínen van az életed, igaz?

Magyar ultratriatlonista nyerte a 480 kilométeres futóversenyt a Himalájában

Szőnyi Ferenc diadalmaskodott a brutális Hell Race-en.

A nők el tudnak veled képzelni komoly kapcsolatot, vagy csak egy éjszakára vagy jó? Teszteld le!

Sokan próbálják az egyéjszakás kalandokat felfejleszteni párkapcsolattá.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft