Nagyobb vállak 4 perc alatt

Az egyik legjobb módszer a vállaid megedzésére a húzódkodás.

Az egyik legjobb módszer a vállaid megedzésére a húzódkodás.

Viszont nem kell minden edzésnél végezned, elég, ha heti kétszer beiktatod az edzéstervedbe.

David Jack, a MH edzője 3 variációt is mutat: a hagyományosat, a negatívat és a szalaggal végzett húzdódzkodást.

Így csináld:

1-2. perc: hagyományos húzódzkodás (AMRAP - annyi ismétlést, amennyit tudsz)
1-2. perc: hagyományos húzódzkodás (AMRAP - annyi ismétlést, amennyit tudsz)
3. perc: negatív húzódzkodás (AMRAP): Itt fentről kezded és lassan engeded le magad.
3. perc: negatív húzódzkodás (AMRAP): Itt fentről kezded és lassan engeded le magad.
4. perc: húzódzkodás gumiszalaggal (AMRAP): az egyik térded dugd át a rúdra rögzített gumiszalagon és így végezd.
4. perc: húzódzkodás gumiszalaggal (AMRAP): az egyik térded dugd át a rúdra rögzített gumiszalagon és így végezd.
Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft