Nagyobb vállak 4 perc alatt

Az egyik legjobb módszer a vállaid megedzésére a húzódkodás.

Az egyik legjobb módszer a vállaid megedzésére a húzódkodás.

Viszont nem kell minden edzésnél végezned, elég, ha heti kétszer beiktatod az edzéstervedbe.

David Jack, a MH edzője 3 variációt is mutat: a hagyományosat, a negatívat és a szalaggal végzett húzdódzkodást.

Így csináld:

1-2. perc: hagyományos húzódzkodás (AMRAP - annyi ismétlést, amennyit tudsz)
1-2. perc: hagyományos húzódzkodás (AMRAP - annyi ismétlést, amennyit tudsz)
3. perc: negatív húzódzkodás (AMRAP): Itt fentről kezded és lassan engeded le magad.
3. perc: negatív húzódzkodás (AMRAP): Itt fentről kezded és lassan engeded le magad.
4. perc: húzódzkodás gumiszalaggal (AMRAP): az egyik térded dugd át a rúdra rögzített gumiszalagon és így végezd.
4. perc: húzódzkodás gumiszalaggal (AMRAP): az egyik térded dugd át a rúdra rögzített gumiszalagon és így végezd.
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft