Ez történik a testeddel, ha minden egyes nap nyújtasz

A nyújtás fontos. De hajlamos vagy kihagyni, ha már végeztél az edzéssel. Pedig érdemes inkább máshonnan elvenned egy kis időt, hogy nyújts. El is mondjuk, miért.

A nyújtás fontos. De hajlamos vagy kihagyni, ha már végeztél az edzéssel. Pedig érdemes inkább máshonnan elvenned egy kis időt, hogy nyújts. El is mondjuk, miért.

1. Frissebb leszel délután

A kajakóma nem csökkenti a produktivitásod, ha nyújtasz. Pár percnyi nyújtás elég ahhoz, hogy javuljon a vérkeringésed - így az agyadhoz is több vér jut, ezért jobban pörög.

2. Stabilabban állsz

Egy kutatás bizonyította, hogy azok, akik 30 percet nyújtottak, tovább maradnak egyensúlyban, hiszen a finommozgásaidat is javítja.

3. Könnyebben mozogsz

Nem ropognak az ízületeid, hiszen a nyújtás által javul a mobilitásod és mozgástartományod is szélesedik.

4. Jobban megy az edzés

A rugalmasság mindenhol fontos, például mélyebbre tudsz majd guggolni ha rendszeresen nyújtasz.

A cikk folytatását itt találod.

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft