Ez történik a testeddel, ha minden egyes nap nyújtasz

A nyújtás fontos. De hajlamos vagy kihagyni, ha már végeztél az edzéssel. Pedig érdemes inkább máshonnan elvenned egy kis időt, hogy nyújts. El is mondjuk, miért.

A nyújtás fontos. De hajlamos vagy kihagyni, ha már végeztél az edzéssel. Pedig érdemes inkább máshonnan elvenned egy kis időt, hogy nyújts. El is mondjuk, miért.

1. Frissebb leszel délután

A kajakóma nem csökkenti a produktivitásod, ha nyújtasz. Pár percnyi nyújtás elég ahhoz, hogy javuljon a vérkeringésed - így az agyadhoz is több vér jut, ezért jobban pörög.

2. Stabilabban állsz

Egy kutatás bizonyította, hogy azok, akik 30 percet nyújtottak, tovább maradnak egyensúlyban, hiszen a finommozgásaidat is javítja.

3. Könnyebben mozogsz

Nem ropognak az ízületeid, hiszen a nyújtás által javul a mobilitásod és mozgástartományod is szélesedik.

4. Jobban megy az edzés

A rugalmasság mindenhol fontos, például mélyebbre tudsz majd guggolni ha rendszeresen nyújtasz.

A cikk folytatását itt találod.

10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft