Ez történik a testeddel, ha minden egyes nap nyújtasz

A nyújtás fontos. De hajlamos vagy kihagyni, ha már végeztél az edzéssel. Pedig érdemes inkább máshonnan elvenned egy kis időt, hogy nyújts. El is mondjuk, miért.

A nyújtás fontos. De hajlamos vagy kihagyni, ha már végeztél az edzéssel. Pedig érdemes inkább máshonnan elvenned egy kis időt, hogy nyújts. El is mondjuk, miért.

1. Frissebb leszel délután

A kajakóma nem csökkenti a produktivitásod, ha nyújtasz. Pár percnyi nyújtás elég ahhoz, hogy javuljon a vérkeringésed - így az agyadhoz is több vér jut, ezért jobban pörög.

2. Stabilabban állsz

Egy kutatás bizonyította, hogy azok, akik 30 percet nyújtottak, tovább maradnak egyensúlyban, hiszen a finommozgásaidat is javítja.

3. Könnyebben mozogsz

Nem ropognak az ízületeid, hiszen a nyújtás által javul a mobilitásod és mozgástartományod is szélesedik.

4. Jobban megy az edzés

A rugalmasság mindenhol fontos, például mélyebbre tudsz majd guggolni ha rendszeresen nyújtasz.

A cikk folytatását itt találod.

22 gyakorlat, ami felpörgeti a metabolizmusod!

Ó, azok a vasárnapi ebédek! Frissen főtt, gyöngyöző húsleves, ropogós rántott hús és krémes krumplipüré…Az biztos, hogy nincs párja!

5 dolog, amit sose fogyassz edzés előtt

Jobban jársz, ha elkerülöd a szénsavas italokat és a csípős ételeket.

Rossz hírünk van: életed legfontosabb döntésétől elhízhatsz

Ha megtaláltad életed párját, már sínen van az életed, igaz?

Magyar ultratriatlonista nyerte a 480 kilométeres futóversenyt a Himalájában

Szőnyi Ferenc diadalmaskodott a brutális Hell Race-en.

A nők el tudnak veled képzelni komoly kapcsolatot, vagy csak egy éjszakára vagy jó? Teszteld le!

Sokan próbálják az egyéjszakás kalandokat felfejleszteni párkapcsolattá.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft