Mellizom edzés gépek nélkül, szabadsúlyokkal, saját testsúllyal

Azt ugye mondanom sem kell, mennyivel könnyebb gépekkel dolgozni, mint szabad súllyal.

Azt ugye mondanom sem kell, mennyivel könnyebb gépekkel dolgozni, mint szabad súllyal.

Kényelmesen állítható terhelés, kötött mozgáspálya, csak nyomni vagy húzni kell a gép fogantyúját, semmi stabilizálás nem szükséges a core izmok részéről. Kényelmes. De mi van, ha olyan helyen edzünk, ahol nem áll rendelkezésünkre a megfelelő gép- vagy csak foglalt-, és se időnk, se kedvünk várni? Nézzünk egy mellprogramot kizárólag csak szabadsúlyos és saját testsúlyos gyakorlatokkal:

1. Fekvenyomás vízszintes padon 20,15,12,10,8 ism.

Kép
forrás: Europress

2. Mellről nyomás 30 fokos padon egykezes kézisúlyzóval 4x12ism.

Kép
forrás: Europress

3. Áthúzás kézisúlyzóval vízszíntes padon - pullover 4x12ism. (derékfájósok hosszában feküdjenek a padon, a teljes háti gerincszakasz és a fej is érintkezzen a paddal!)

Kép
forrás: http://bodybuilding-wizard.com

4. Tárogatás 30 fokos padon egykezes kézisúlyzóval 4x12ism.

Kép
forrás: Europress

5. Mélytolódzkodás mellizomra saját testsúllyal 4xMAX ism.

Kép
forrás: Europress

- és ha még nem fáradtál volna el, (akkor vagy nagyon jó az edzettségi szinted vagy alacsony volt az intenzitás) itt van egy bónusz gyakorlat:

6. 4x1 perc fekvőtámasz, a teljes lefárasztás érdekében.

Kép
forrás: Europress

Ne feledkezzetek meg az edzés eleji alapos bemelegítésről sem! Jó edzést!

írta: Zákányi Zoltán / BladeSport

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft