Mellizom edzés gépek nélkül, szabadsúlyokkal, saját testsúllyal

Azt ugye mondanom sem kell, mennyivel könnyebb gépekkel dolgozni, mint szabad súllyal.

Azt ugye mondanom sem kell, mennyivel könnyebb gépekkel dolgozni, mint szabad súllyal.

Kényelmesen állítható terhelés, kötött mozgáspálya, csak nyomni vagy húzni kell a gép fogantyúját, semmi stabilizálás nem szükséges a core izmok részéről. Kényelmes. De mi van, ha olyan helyen edzünk, ahol nem áll rendelkezésünkre a megfelelő gép- vagy csak foglalt-, és se időnk, se kedvünk várni? Nézzünk egy mellprogramot kizárólag csak szabadsúlyos és saját testsúlyos gyakorlatokkal:

1. Fekvenyomás vízszintes padon 20,15,12,10,8 ism.

Kép
forrás: Europress

2. Mellről nyomás 30 fokos padon egykezes kézisúlyzóval 4x12ism.

Kép
forrás: Europress

3. Áthúzás kézisúlyzóval vízszíntes padon - pullover 4x12ism. (derékfájósok hosszában feküdjenek a padon, a teljes háti gerincszakasz és a fej is érintkezzen a paddal!)

Kép
forrás: http://bodybuilding-wizard.com

4. Tárogatás 30 fokos padon egykezes kézisúlyzóval 4x12ism.

Kép
forrás: Europress

5. Mélytolódzkodás mellizomra saját testsúllyal 4xMAX ism.

Kép
forrás: Europress

- és ha még nem fáradtál volna el, (akkor vagy nagyon jó az edzettségi szinted vagy alacsony volt az intenzitás) itt van egy bónusz gyakorlat:

6. 4x1 perc fekvőtámasz, a teljes lefárasztás érdekében.

Kép
forrás: Europress

Ne feledkezzetek meg az edzés eleji alapos bemelegítésről sem! Jó edzést!

írta: Zákányi Zoltán / BladeSport

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

A legrosszabb ételek izomnöveléshez

Kemény az edzésrved, heti 5-ször lemész gyúrni, de nem izmosodsz? Mit eszel?

Golyóbotox -miért használja egyre több férfi?

A férfiak nem tesznek ilyet! Persze, álmodban. Állítólag jövőre ez lesz az új őrület, amit sokan kipróbálnak majd.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés