A vitamin, aminek hiánya gyengít

Ha nem szedsz elég D-vitamint, romlik a teljesítményed és gyengébb leszel a teremben, állítja egy új kutatás.

Ha nem szedsz elég D-vitamint, romlik a teljesítményed és gyengébb leszel a teremben, állítja egy új kutatás.

A szakértők 100 főiskolás sportoló vitaminszinjét és teljesítményét vizsgálták. Mérték, milyen gyorsan sprinteltek, milyen messzire és magasra ugrottak és milyen nehéz súlyzókkal tudtak szabályos guggolást végezni.

3-ból 1 résztvevőnek alacsony volt a D-vitamin szintje, ezért ők 77 százalékkal könnyebb súlyzókkal végezték a guggolást, mint azok, akiknek szervezetében magasabb volt a vitamin aránya. Ráadásul 18 százalékkal lassabban futottak, 15 százalékkal alacsonyabbra és 80 százalékkal közelebbre ugrottak. Miért? A D-vitamin segít abban, hogy az izomsejtek hatékonyabban szabadítsák fel a kalciumot az izmok összehúzódása során. Érdemes naponta 1500-2000 NE D-vitamint bevinned.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft