Saját testsúlyos finisher az edzés végére

Tedd még intenzívebbé az edzést!

Tedd még intenzívebbé az edzést!

Fekvőtámasz
Ne kifulladásig nyomd, inkább szedd szét 3-5 ismétlésre, így nem megy a technika kárára.
Ismétlésszám: 50-100

Húzódzkodás
Végezd 3-5-ös sorozatokban! Ha a gyakorlat nehéz lenne, helyettesítsd invertált evezéssel. Ismétlésszám: 25-50

Guggolás
A mozdulat legmélyebb pontján a térdeid legalább 90 fokban hajlítottak.
Ismétlésszám: 75-150

Kitörés
Szedd szét 10-es/20-as sorozatokra!
Ismétlésszám: 50-100, folyamatos lábtartás cserével

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft