Saját testsúlyos finisher az edzés végére

Tedd még intenzívebbé az edzést!

Tedd még intenzívebbé az edzést!

Fekvőtámasz
Ne kifulladásig nyomd, inkább szedd szét 3-5 ismétlésre, így nem megy a technika kárára.
Ismétlésszám: 50-100

Húzódzkodás
Végezd 3-5-ös sorozatokban! Ha a gyakorlat nehéz lenne, helyettesítsd invertált evezéssel. Ismétlésszám: 25-50

Guggolás
A mozdulat legmélyebb pontján a térdeid legalább 90 fokban hajlítottak.
Ismétlésszám: 75-150

Kitörés
Szedd szét 10-es/20-as sorozatokra!
Ismétlésszám: 50-100, folyamatos lábtartás cserével

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft