Saját testsúlyos finisher az edzés végére

Tedd még intenzívebbé az edzést!

Tedd még intenzívebbé az edzést!

Fekvőtámasz
Ne kifulladásig nyomd, inkább szedd szét 3-5 ismétlésre, így nem megy a technika kárára.
Ismétlésszám: 50-100

Húzódzkodás
Végezd 3-5-ös sorozatokban! Ha a gyakorlat nehéz lenne, helyettesítsd invertált evezéssel. Ismétlésszám: 25-50

Guggolás
A mozdulat legmélyebb pontján a térdeid legalább 90 fokban hajlítottak.
Ismétlésszám: 75-150

Kitörés
Szedd szét 10-es/20-as sorozatokra!
Ismétlésszám: 50-100, folyamatos lábtartás cserével

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft