Saját testsúlyos finisher az edzés végére

Tedd még intenzívebbé az edzést!

Tedd még intenzívebbé az edzést!

Fekvőtámasz
Ne kifulladásig nyomd, inkább szedd szét 3-5 ismétlésre, így nem megy a technika kárára.
Ismétlésszám: 50-100

Húzódzkodás
Végezd 3-5-ös sorozatokban! Ha a gyakorlat nehéz lenne, helyettesítsd invertált evezéssel. Ismétlésszám: 25-50

Guggolás
A mozdulat legmélyebb pontján a térdeid legalább 90 fokban hajlítottak.
Ismétlésszám: 75-150

Kitörés
Szedd szét 10-es/20-as sorozatokra!
Ismétlésszám: 50-100, folyamatos lábtartás cserével

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft