Izmos karok 4 gyakorlattal

A bicepszezés egy idő után unalmas lehet. Ha valódi erőre és nagyobb méretre vágysz, a bicepszed körül lévő izmokat is meg kell dolgoztatni. Például a következő edzéstervvel:

A bicepszezés egy idő után unalmas lehet. Ha valódi erőre és nagyobb méretre vágysz, a bicepszed körül lévő izmokat is meg kell dolgoztatni. Például a következő edzéstervvel:

1. Deadlift: 3x10, 1-1.5 perc pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

2. Húzódzkodás: 3x3, 10 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

3. Húzódzkodás súlymellénnyel, alsófogással: 3x8-10, 10 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

4. Kettlebell clean: 3x10-12, 90 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk
Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! A pumpálás tudománya
Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft