Izmos karok 4 gyakorlattal

A bicepszezés egy idő után unalmas lehet. Ha valódi erőre és nagyobb méretre vágysz, a bicepszed körül lévő izmokat is meg kell dolgoztatni. Például a következő edzéstervvel:

A bicepszezés egy idő után unalmas lehet. Ha valódi erőre és nagyobb méretre vágysz, a bicepszed körül lévő izmokat is meg kell dolgoztatni. Például a következő edzéstervvel:

1. Deadlift: 3x10, 1-1.5 perc pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

2. Húzódzkodás: 3x3, 10 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

3. Húzódzkodás súlymellénnyel, alsófogással: 3x8-10, 10 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

4. Kettlebell clean: 3x10-12, 90 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk
Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! A pumpálás tudománya
14 ok, hogy azok a párok, akik együtt buliznak, együtt is maradnak

Mivel ti álltok a legközelebb egymáshoz, így egy közös bulika sem árthat meg. Nem mondunk ilyenkor nemet kedvenc italainkra sem.

Videó! A középsulis futó inkább lelapátolta a havat a pályáról, futópadon futás helyett

A hó nem lehet akadály, ha profi és elkötelezett sportoló vagy. A legtöbb 18 évesnek a nagy hó annyit jelent, hogy kicsit tovább időzhet el otthon.

Teljes testet átmozgató bemelegítés 2 perc alatt

Biztosítsd be a győzelmedet a következő gyakorlatokkal!

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft