Mehet az emelés?

Üdv, kőkorszaki szaki! Okozhat némi primitív örömet, ha néha a fejed fölé kapkodsz nehéz dolgokat, de egy helytelenül kivitelezett mozdulattal akár maradandó váll- és hátkárosodást is szenvedhetsz.

Üdv, kőkorszaki szaki! Okozhat némi primitív örömet, ha néha a fejed fölé kapkodsz nehéz dolgokat, de egy helytelenül kivitelezett mozdulattal akár maradandó váll- és hátkárosodást is szenvedhetsz.

A gyenge mobilitás hibás formához vezet, ami megterheli az ízületeket és elhúzódó fájdalmat okoz, állítják nagy-britanniai kutatók. Mielőtt legközelebb nehéz tárgyak emelgetésébe kezdesz, ezzel a gyors teszttel ellenőrizd formádat: 1. Állj csípőszélességű terpeszbe, kezed tartsd oldalad mellett. 2. Hátad alsó részét és könyököd egyenesen tartva emeld fel mindkét karod egyszer; tenyered nézzen befelé, karod legyen füled mellett (lásd a képet).

Ha nehezen megy a pontos mozdulat, edzések előtt végezz nyújtógyakorlatokat. Amíg a tesztet nem tudod tökéletesen kivitelezni, a súlyzókkal végzett fej fölötti gyakorlatokat helyettesítsd stabilabb, döntött pados elemekkel. Ez fejleszti a fej fölé emeléshez szükséges erőt, és csökkenti a sérülésveszélyt. Ahogy egyre jobban formába lendülsz, a technikád is tökéletesedik, így lassan visszaállhatsz majd a fej fölé emelésre. – Michael Easter

Olvasd el ezt is!
Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft