Egy félisten combizma

3 teljesítményfokozó módszer az alsótest erősítéséért.

3 teljesítményfokozó módszer az alsótest erősítéséért.

Amikor idén nyáron úszónadrágot húzol, odavonzza-e combizmod a csodáló pillanatásokat? Egy ennél is fontosabb szempont: a combizom ereje, ami feltétlenül szükséges a térd épségéhez csakúgy, mint a guggoláshoz, a futáshoz és az ugráshoz. A következő három mozdulat segít a csirkelábból Quadzillát faragni.

Guggolás súlyzóval
Az elől tartott súly megfelelő ellensúlyt biztosít ahhoz, hogy törzsed egyenes maradjon, így a combizmok viselik a terhet. Keményíts be: emeld meg a sarkad súlyzótárcsákkal (vagy húzz súlyemelőcipőt). Végezz 5 sorozatot 5 ismétléssel; használj olyan súlyt, amellyel képes vagy tökéletesen elvégezni a mozdulatot.

Lábnyújtás
Ez minden más izmot mentesít a munka alól, így csak a comb dolgozik. A combizomra maximális metabolikus stressz hárul, így gyorsabban növekszik. Végezz 3 sorozatot 8-12 ismétléssel; a mozdulat legmagasabb pontját tartsd ki 2 másodpercig, és 3 másodperc alatt engedd le a súlyt. Ha nincs gép a közelben, csinálj 60 másodperces wall-sitekből 5 sorozatot.

Saját testsúlyos kitörés
Ennél a klasszikus gyakorlatnál a teljes combizom erőfeszítése szükséges ahhoz, hogy egyensúlyban maradj. Ha rendszeresen szakítasz rá időt, izmaid szinte szétfeszülnek majd az erőtől. A legjobb módszer: az edzések utolsó 5-10 percét töltsd sétáló kitöréssel (a talajon, vagy 1 százalékos emelkedőre és 1,5 km/h sebességre állított futópadon).

Olvasd el ezt is!
7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

A legrosszabb ételek izomnöveléshez

Kemény az edzésrved, heti 5-ször lemész gyúrni, de nem izmosodsz? Mit eszel?

Golyóbotox -miért használja egyre több férfi?

A férfiak nem tesznek ilyet! Persze, álmodban. Állítólag jövőre ez lesz az új őrület, amit sokan kipróbálnak majd.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés