Egy félisten combizma

3 teljesítményfokozó módszer az alsótest erősítéséért.

3 teljesítményfokozó módszer az alsótest erősítéséért.

Amikor idén nyáron úszónadrágot húzol, odavonzza-e combizmod a csodáló pillanatásokat? Egy ennél is fontosabb szempont: a combizom ereje, ami feltétlenül szükséges a térd épségéhez csakúgy, mint a guggoláshoz, a futáshoz és az ugráshoz. A következő három mozdulat segít a csirkelábból Quadzillát faragni.

Guggolás súlyzóval
Az elől tartott súly megfelelő ellensúlyt biztosít ahhoz, hogy törzsed egyenes maradjon, így a combizmok viselik a terhet. Keményíts be: emeld meg a sarkad súlyzótárcsákkal (vagy húzz súlyemelőcipőt). Végezz 5 sorozatot 5 ismétléssel; használj olyan súlyt, amellyel képes vagy tökéletesen elvégezni a mozdulatot.

Lábnyújtás
Ez minden más izmot mentesít a munka alól, így csak a comb dolgozik. A combizomra maximális metabolikus stressz hárul, így gyorsabban növekszik. Végezz 3 sorozatot 8-12 ismétléssel; a mozdulat legmagasabb pontját tartsd ki 2 másodpercig, és 3 másodperc alatt engedd le a súlyt. Ha nincs gép a közelben, csinálj 60 másodperces wall-sitekből 5 sorozatot.

Saját testsúlyos kitörés
Ennél a klasszikus gyakorlatnál a teljes combizom erőfeszítése szükséges ahhoz, hogy egyensúlyban maradj. Ha rendszeresen szakítasz rá időt, izmaid szinte szétfeszülnek majd az erőtől. A legjobb módszer: az edzések utolsó 5-10 percét töltsd sétáló kitöréssel (a talajon, vagy 1 százalékos emelkedőre és 1,5 km/h sebességre állított futópadon).

Olvasd el ezt is!
Glutamin – Tényleg segít izmot építeni?

A glutamin az egyik leggyakrabban emlegetett aminosav. Amikor elmegyünk egy kiegészítőket áruló boltba, akkor az eladó a fehérje, BCAA és vitamin eladása után ezt is elkezdi nekünk ajánlgatni.

A heteroszexuális nőknek van a legkevesebb orgazmusa

Egy elég lehangoló kutatási eredmény szerint a heteroszexuális nők kevesebb orgazmust élnek át, mint bárki más.

Ételek, amikkel felveheted a harcot a kopaszodás ellen

Egyre több a kihullott hajszál a lefolyóban? Nem vagy egyedül! A kopaszodás okai nagyon változatosak lehetnek, például autoimmun betegség, cukorbetegség, vitaminhiány, stressz és az alváshiány is produkálhat hasonló tüneteket.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft