Tapsolj húzódzkodáskor

Tapsold meg magad és kápráztasd el edzőtársaidat.

Tapsold meg magad és kápráztasd el edzőtársaidat.

1/ Biztosítsd magad. A gyakorlatot nagyon biztonságosan rögzített rúdon végezd. Hagyományos húzódzkodásból indulj, de vállszélességnél valamivel szélesebb, felső fogást használj; mutatóujjad nyúljon túl a rúd vonalán.

2/ Vedd át az alapokat. A kilövés előtt ellenőrizd, hogy biztosan elsajátítottad a mellhez húzódzkodás mozdulatát. A helyes testtartás: felfelé nézel, tested kissé elhajlik a rúd síkjától (lásd a képen).

3/ Repülj. Ha elég erős vagy, gyors mozdulattal húzódzkodj fel, és amikor szemed eléri a rúd vonalát, nyisd szét az öklöd. Ha jól csinálod, a lendület néhány centiméterrel feljebb visz. Ha az elején nem sikerül a taps, próbáld összeérinteni a mutatóujjaidat.

4/ Kapd el újra. Fogd meg a rudat és ereszkedj alaphelyzetbe. Tartogass energiát a következő menetre.

10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft