Tapsolj húzódzkodáskor

Tapsold meg magad és kápráztasd el edzőtársaidat.

Tapsold meg magad és kápráztasd el edzőtársaidat.

1/ Biztosítsd magad. A gyakorlatot nagyon biztonságosan rögzített rúdon végezd. Hagyományos húzódzkodásból indulj, de vállszélességnél valamivel szélesebb, felső fogást használj; mutatóujjad nyúljon túl a rúd vonalán.

2/ Vedd át az alapokat. A kilövés előtt ellenőrizd, hogy biztosan elsajátítottad a mellhez húzódzkodás mozdulatát. A helyes testtartás: felfelé nézel, tested kissé elhajlik a rúd síkjától (lásd a képen).

3/ Repülj. Ha elég erős vagy, gyors mozdulattal húzódzkodj fel, és amikor szemed eléri a rúd vonalát, nyisd szét az öklöd. Ha jól csinálod, a lendület néhány centiméterrel feljebb visz. Ha az elején nem sikerül a taps, próbáld összeérinteni a mutatóujjaidat.

4/ Kapd el újra. Fogd meg a rudat és ereszkedj alaphelyzetbe. Tartogass energiát a következő menetre.

Ezektől az ételektől olyan illatod lesz, hogy minden nő utánad fordul

Nem tudnak ellenállni azoknak, akik egészségesen táplálkoznak.

Az agresszív számítógépes játékok agykárosító hatásúak lehetnek - állítja egy új kutatás

A játékok hatásai között szerepel az Alzheimer-kór kialakulása, a depresszió, skizofrénia is.

Repülővel utazol valahová? Légiutaskísérők osztják meg azt a 8 dolgot, amit érdemes tudnod

Vannak köztük olyanok, amik életmentőek lehetnek, de olyanok is, melyekkel az őrületbe tudod kergetni a repülő személyzetét!

Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft