Tapsolj húzódzkodáskor

Tapsold meg magad és kápráztasd el edzőtársaidat.

Tapsold meg magad és kápráztasd el edzőtársaidat.

1/ Biztosítsd magad. A gyakorlatot nagyon biztonságosan rögzített rúdon végezd. Hagyományos húzódzkodásból indulj, de vállszélességnél valamivel szélesebb, felső fogást használj; mutatóujjad nyúljon túl a rúd vonalán.

2/ Vedd át az alapokat. A kilövés előtt ellenőrizd, hogy biztosan elsajátítottad a mellhez húzódzkodás mozdulatát. A helyes testtartás: felfelé nézel, tested kissé elhajlik a rúd síkjától (lásd a képen).

3/ Repülj. Ha elég erős vagy, gyors mozdulattal húzódzkodj fel, és amikor szemed eléri a rúd vonalát, nyisd szét az öklöd. Ha jól csinálod, a lendület néhány centiméterrel feljebb visz. Ha az elején nem sikerül a taps, próbáld összeérinteni a mutatóujjaidat.

4/ Kapd el újra. Fogd meg a rudat és ereszkedj alaphelyzetbe. Tartogass energiát a következő menetre.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft