2-perces edzés, amitől bedurrannak a lábaid

Ez a hihetetlenül egyszerű gyakorlatsor akkor is kihívást jelent, ha fitt vagy.

Ez a hihetetlenül egyszerű gyakorlatsor akkor is kihívást jelent, ha fitt vagy.

2 gyakorlatból áll, de tökéletes zsírégető befejezés az edzésed végére.

Így végezd:

Végezz egy saját testsúlyos guggolást, majd lépj hátra és végezz egy fordított kitörést. Ezt követi egy újabb guggolás és egy újabb kitörés - de a másik lábaddal. Ezt így folytasd 1-2 percig.

  1. Guggolás

  2. Kitörés

  3. Kitörés

Ha kicsit gyorsítanál és nehezítenél rajta, végezd ugrással a mozdulatokat: tehát egy guggolásból felugrást követ egy kitörésből felugrás.

Próbáld ki, biztos, hogy felpörgeti az anyagcseréd!

Olvasd el ezt is!
Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft