2-perces edzés, amitől bedurrannak a lábaid

Ez a hihetetlenül egyszerű gyakorlatsor akkor is kihívást jelent, ha fitt vagy.

Ez a hihetetlenül egyszerű gyakorlatsor akkor is kihívást jelent, ha fitt vagy.

2 gyakorlatból áll, de tökéletes zsírégető befejezés az edzésed végére.

Így végezd:

Végezz egy saját testsúlyos guggolást, majd lépj hátra és végezz egy fordított kitörést. Ezt követi egy újabb guggolás és egy újabb kitörés - de a másik lábaddal. Ezt így folytasd 1-2 percig.

  1. Guggolás

  2. Kitörés

  3. Kitörés

Ha kicsit gyorsítanál és nehezítenél rajta, végezd ugrással a mozdulatokat: tehát egy guggolásból felugrást követ egy kitörésből felugrás.

Próbáld ki, biztos, hogy felpörgeti az anyagcseréd!

Olvasd el ezt is!
A tested legelhanyagoltabb izmai

Nagyon gyakori eset, hogy a számítógép előtt dolgozóknak jelentősen meggyengül a mély nyaki hajlítóizmuk, mondja Bill Hartman, a Men’s Health tanácsadója és az Indianapolos Fitness and Sports Training tulajdonosa. „Ez a két izom a torok és a gerinc között található. Ezek felelősek a fej megtartásáért.”Mi történik, ha ezek az izmok meggyengülnek? Hát, semmi jó: fejfájás, nyakfájás és ’nem tudok hátrafordulni tolatáskor’ –szindróma.

Tedd golyóállóvá a hátad!

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

Itt a jövő: megnyílik az első kávézó, ahol robotok elégítik ki orálisan a vendégeket

Fizetnél 22.000 forintot egy kávéért? Na és egy olyanért, amihez kapsz egy orális kényeztetést egy szexrobottól?

6 tipp - tedd ezt, ha teleetted magad

Miről szól a karácsony? A legtöbb helyen a test jelzéseinek figyelmen kívül hagyásáról (ez az 1 szelet még belémfér), a nagy zabálásról.

Ez a srác több mint 200 méteres magasságban teker

Az osztrák trialos, Fabio Wibmer csak 21 éves, de nagyon vakmerő.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés