2-perces edzés, amitől bedurrannak a lábaid

Ez a hihetetlenül egyszerű gyakorlatsor akkor is kihívást jelent, ha fitt vagy.

Ez a hihetetlenül egyszerű gyakorlatsor akkor is kihívást jelent, ha fitt vagy.

2 gyakorlatból áll, de tökéletes zsírégető befejezés az edzésed végére.

Így végezd:

Végezz egy saját testsúlyos guggolást, majd lépj hátra és végezz egy fordított kitörést. Ezt követi egy újabb guggolás és egy újabb kitörés - de a másik lábaddal. Ezt így folytasd 1-2 percig.

  1. Guggolás

  2. Kitörés

  3. Kitörés

Ha kicsit gyorsítanál és nehezítenél rajta, végezd ugrással a mozdulatokat: tehát egy guggolásból felugrást követ egy kitörésből felugrás.

Próbáld ki, biztos, hogy felpörgeti az anyagcseréd!

Olvasd el ezt is!
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft