2-perces edzés, amitől bedurrannak a lábaid

Ez a hihetetlenül egyszerű gyakorlatsor akkor is kihívást jelent, ha fitt vagy.

Ez a hihetetlenül egyszerű gyakorlatsor akkor is kihívást jelent, ha fitt vagy.

2 gyakorlatból áll, de tökéletes zsírégető befejezés az edzésed végére.

Így végezd:

Végezz egy saját testsúlyos guggolást, majd lépj hátra és végezz egy fordított kitörést. Ezt követi egy újabb guggolás és egy újabb kitörés - de a másik lábaddal. Ezt így folytasd 1-2 percig.

  1. Guggolás

  2. Kitörés

  3. Kitörés

Ha kicsit gyorsítanál és nehezítenél rajta, végezd ugrással a mozdulatokat: tehát egy guggolásból felugrást követ egy kitörésből felugrás.

Próbáld ki, biztos, hogy felpörgeti az anyagcseréd!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! A 2 legjobb gyakorlat combra
73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft