2-perces edzés, amitől bedurrannak a lábaid

Ez a hihetetlenül egyszerű gyakorlatsor akkor is kihívást jelent, ha fitt vagy.

Ez a hihetetlenül egyszerű gyakorlatsor akkor is kihívást jelent, ha fitt vagy.

2 gyakorlatból áll, de tökéletes zsírégető befejezés az edzésed végére.

Így végezd:

Végezz egy saját testsúlyos guggolást, majd lépj hátra és végezz egy fordított kitörést. Ezt követi egy újabb guggolás és egy újabb kitörés - de a másik lábaddal. Ezt így folytasd 1-2 percig.

  1. Guggolás

  2. Kitörés

  3. Kitörés

Ha kicsit gyorsítanál és nehezítenél rajta, végezd ugrással a mozdulatokat: tehát egy guggolásból felugrást követ egy kitörésből felugrás.

Próbáld ki, biztos, hogy felpörgeti az anyagcseréd!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! A 2 legjobb gyakorlat combra
Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft