Fekvőtámasz edzésterv a nagyobb mellizmokért

Menj lejjebb a nagyobb mellizmok érdekében!

Menj lejjebb a nagyobb mellizmok érdekében!

Ha a tenyereid megemeled - például egykezes súlyzókra, tárcsákra, vagy medicinlabdákra támaszkodsz-, nő a mozgástartomány, így sokkal keményebben dolgoznak az izmaid. A következő, mindössze egy gyakorlatból álló edzésterv tökéletes a mellizmaid formálásra.

Végezz 3-5 szettet annyi emelt kézzel végzett fekvőtámaszból, amennyit szabályosan meg tudsz csinálni. A szettek között tarts 1 perc pihenőt.

gif
Brutálisan kigyúrt vegán testépítők, akiket megéri bekövetni Instán

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft