Fekvőtámasz edzésterv a nagyobb mellizmokért

Menj lejjebb a nagyobb mellizmok érdekében!

Menj lejjebb a nagyobb mellizmok érdekében!

Ha a tenyereid megemeled - például egykezes súlyzókra, tárcsákra, vagy medicinlabdákra támaszkodsz-, nő a mozgástartomány, így sokkal keményebben dolgoznak az izmaid. A következő, mindössze egy gyakorlatból álló edzésterv tökéletes a mellizmaid formálásra.

Végezz 3-5 szettet annyi emelt kézzel végzett fekvőtámaszból, amennyit szabályosan meg tudsz csinálni. A szettek között tarts 1 perc pihenőt.

gif
5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Ez a férfi 27 kilót fogyott, kigyúrta magát és sokkal jobb lett az élete, mint eddig

Michael Jeffries drasztikus változásokat vezetett be az életébe, aminek nagy eredményei lettek.

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft