Fekvőtámasz edzésterv a nagyobb mellizmokért

Menj lejjebb a nagyobb mellizmok érdekében!

Menj lejjebb a nagyobb mellizmok érdekében!

Ha a tenyereid megemeled - például egykezes súlyzókra, tárcsákra, vagy medicinlabdákra támaszkodsz-, nő a mozgástartomány, így sokkal keményebben dolgoznak az izmaid. A következő, mindössze egy gyakorlatból álló edzésterv tökéletes a mellizmaid formálásra.

Végezz 3-5 szettet annyi emelt kézzel végzett fekvőtámaszból, amennyit szabályosan meg tudsz csinálni. A szettek között tarts 1 perc pihenőt.

gif
10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Mit árul el a barátainak a szexuális életetekről?

Ha nem vagy a közelében, az összes titkotokat kifecsegi a barátnőd?

A futók intelligensebbek azoknál, akik súlyzós edzést végeznek?

Egy új kutatásból választ kaphatsz a kérdésre.

6 ok, hogy beszerezd az új számunkat

Csapj le legújabb számunkra! Címlapon Justin Theroux, megmutatjuk, hogyan próbáld megérteni a nőket, milyen ételekkel lehetsz izmosabb, de az is kiderül, hogyan zökkenhetsz ki a mindennapi teendőkből, hogy nyugodtabbá válj. Ja, és a magazinban találsz egy izmos edzéstervet combra, de kezdő fogyókúrázóknak is mutatunk pár hatékony zsírégető gyakorlatot.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft