Fekvőtámasz edzésterv a nagyobb mellizmokért

Menj lejjebb a nagyobb mellizmok érdekében!

Menj lejjebb a nagyobb mellizmok érdekében!

Ha a tenyereid megemeled - például egykezes súlyzókra, tárcsákra, vagy medicinlabdákra támaszkodsz-, nő a mozgástartomány, így sokkal keményebben dolgoznak az izmaid. A következő, mindössze egy gyakorlatból álló edzésterv tökéletes a mellizmaid formálásra.

Végezz 3-5 szettet annyi emelt kézzel végzett fekvőtámaszból, amennyit szabályosan meg tudsz csinálni. A szettek között tarts 1 perc pihenőt.

gif
14 ok, hogy azok a párok, akik együtt buliznak, együtt is maradnak

Mivel ti álltok a legközelebb egymáshoz, így egy közös bulika sem árthat meg. Nem mondunk ilyenkor nemet kedvenc italainkra sem.

Videó! A középsulis futó inkább lelapátolta a havat a pályáról, futópadon futás helyett

A hó nem lehet akadály, ha profi és elkötelezett sportoló vagy. A legtöbb 18 évesnek a nagy hó annyit jelent, hogy kicsit tovább időzhet el otthon.

Teljes testet átmozgató bemelegítés 2 perc alatt

Biztosítsd be a győzelmedet a következő gyakorlatokkal!

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft