3 zsírégető gyakorlat, amit bárhol, bármikor elvégezhetsz

BJ Gaddour megmutatja, hogyan égethetsz zsírt akár nyaralás közben is.

BJ Gaddour megmutatja, hogyan égethetsz zsírt akár nyaralás közben is.

A következő 3 gyakorlatból végezz 6-6 ismétlést és ismételd annyiszor a kört, ahányszor csak tudod, 3 perc alatt. Aztán tarts 1 perc pihenőt. 5-10 kört végezz.

Ha nehezíteni szeretnéd, végezz guggolásból felugrást és pliometrikus fekvőtámaszt.

1. Terpesz-zár ugrás tapssal
forrás: mh.com
1. Terpesz-zár ugrás tapssal
2. Guggolás
forrás: mh.com
2. Guggolás
3. Fekvőtámasz
forrás: mh.com
3. Fekvőtámasz
14 ok, hogy azok a párok, akik együtt buliznak, együtt is maradnak

Mivel ti álltok a legközelebb egymáshoz, így egy közös bulika sem árthat meg. Nem mondunk ilyenkor nemet kedvenc italainkra sem.

Videó! A középsulis futó inkább lelapátolta a havat a pályáról, futópadon futás helyett

A hó nem lehet akadály, ha profi és elkötelezett sportoló vagy. A legtöbb 18 évesnek a nagy hó annyit jelent, hogy kicsit tovább időzhet el otthon.

Teljes testet átmozgató bemelegítés 2 perc alatt

Biztosítsd be a győzelmedet a következő gyakorlatokkal!

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft