Ez az egyik legjobb edzésterv a törzsed erősítésére

Ha többet szeretnél kihozni a core edzésből, olyan gyakorlatokat kell végezned, melyek során a gerinced egyhelyben marad.

Ha többet szeretnél kihozni a core edzésből, olyan gyakorlatokat kell végezned, melyek során a gerinced egyhelyben marad.

A következő edzéstervhez csak egy gumikötélre lesz szükséged, a gyakorlatok pedig minden irányból megmozgatják a törzsed izmait, ráadásul közben a hátad és a farizmaid is dolgoznak.

Minden gyakorlatot 45 másodpercen keresztül végezz, köztük tarts 15 mp pihenőt. Miután az összessen végeztél, pihenj 1-2 percet. 2-4 kört végezz.

A gyakorlatok:

1. Lehúzás plankből, bal oldal
2. Lehúzás plankből, jobb oldal
3. Evezés oldalsó plankben, bal
4. Evezeés oldalsó plankben, jobb
5. Kötéltartás állva, bal
6. Kötéltartás állva, jobb
7. Térdfelhúzás fekve, bal
8. Térdfelhúzás fekve, jobb
9. Csípőemelés, bal láb megemelve
10. Csípőemelés, jobb láb megemelve

Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

Melyik növényi tej a legjobb számodra?

A különböző növényi tejek egyre népszerűbbek, ám az tény, hogy nem mindegy, melyiket fogyasztod.

Erekciós előrejelzés: A nagylábujjad figyelmeztet, ha közel a baj

A köszvény gyakran kéz a kézben jár a merevedési zavarokkal.

Neked megy a 360 fokos fekvőtámasz?

Amikor már azt hitted, nem lehet nehezebb fekvőtámasz variáció az egykezesnél, Rob Sulaver személyi edző előállt egy új verzióval.

Ilyen volt a hétvégi DTM magyar futama

Kollégánk, Orosz Tamás fiával a Hungaroring felé vette az irányt, élményeiről pedig most beszámol nektek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft