Ez az egyik legjobb edzésterv a törzsed erősítésére

Ha többet szeretnél kihozni a core edzésből, olyan gyakorlatokat kell végezned, melyek során a gerinced egyhelyben marad.

Ha többet szeretnél kihozni a core edzésből, olyan gyakorlatokat kell végezned, melyek során a gerinced egyhelyben marad.

A következő edzéstervhez csak egy gumikötélre lesz szükséged, a gyakorlatok pedig minden irányból megmozgatják a törzsed izmait, ráadásul közben a hátad és a farizmaid is dolgoznak.

Minden gyakorlatot 45 másodpercen keresztül végezz, köztük tarts 15 mp pihenőt. Miután az összessen végeztél, pihenj 1-2 percet. 2-4 kört végezz.

A gyakorlatok:

1. Lehúzás plankből, bal oldal
2. Lehúzás plankből, jobb oldal
3. Evezés oldalsó plankben, bal
4. Evezeés oldalsó plankben, jobb
5. Kötéltartás állva, bal
6. Kötéltartás állva, jobb
7. Térdfelhúzás fekve, bal
8. Térdfelhúzás fekve, jobb
9. Csípőemelés, bal láb megemelve
10. Csípőemelés, jobb láb megemelve

Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft