Ez az egyik legjobb edzésterv a törzsed erősítésére

Ha többet szeretnél kihozni a core edzésből, olyan gyakorlatokat kell végezned, melyek során a gerinced egyhelyben marad.

Ha többet szeretnél kihozni a core edzésből, olyan gyakorlatokat kell végezned, melyek során a gerinced egyhelyben marad.

A következő edzéstervhez csak egy gumikötélre lesz szükséged, a gyakorlatok pedig minden irányból megmozgatják a törzsed izmait, ráadásul közben a hátad és a farizmaid is dolgoznak.

Minden gyakorlatot 45 másodpercen keresztül végezz, köztük tarts 15 mp pihenőt. Miután az összessen végeztél, pihenj 1-2 percet. 2-4 kört végezz.

A gyakorlatok:

1. Lehúzás plankből, bal oldal
2. Lehúzás plankből, jobb oldal
3. Evezés oldalsó plankben, bal
4. Evezeés oldalsó plankben, jobb
5. Kötéltartás állva, bal
6. Kötéltartás állva, jobb
7. Térdfelhúzás fekve, bal
8. Térdfelhúzás fekve, jobb
9. Csípőemelés, bal láb megemelve
10. Csípőemelés, jobb láb megemelve

10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft