Ez az egyik legjobb edzésterv a törzsed erősítésére

Ha többet szeretnél kihozni a core edzésből, olyan gyakorlatokat kell végezned, melyek során a gerinced egyhelyben marad.

Ha többet szeretnél kihozni a core edzésből, olyan gyakorlatokat kell végezned, melyek során a gerinced egyhelyben marad.

A következő edzéstervhez csak egy gumikötélre lesz szükséged, a gyakorlatok pedig minden irányból megmozgatják a törzsed izmait, ráadásul közben a hátad és a farizmaid is dolgoznak.

Minden gyakorlatot 45 másodpercen keresztül végezz, köztük tarts 15 mp pihenőt. Miután az összessen végeztél, pihenj 1-2 percet. 2-4 kört végezz.

A gyakorlatok:

1. Lehúzás plankből, bal oldal
2. Lehúzás plankből, jobb oldal
3. Evezés oldalsó plankben, bal
4. Evezeés oldalsó plankben, jobb
5. Kötéltartás állva, bal
6. Kötéltartás állva, jobb
7. Térdfelhúzás fekve, bal
8. Térdfelhúzás fekve, jobb
9. Csípőemelés, bal láb megemelve
10. Csípőemelés, jobb láb megemelve

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft