Ez az egyik legjobb edzésterv a törzsed erősítésére

Ha többet szeretnél kihozni a core edzésből, olyan gyakorlatokat kell végezned, melyek során a gerinced egyhelyben marad.

Ha többet szeretnél kihozni a core edzésből, olyan gyakorlatokat kell végezned, melyek során a gerinced egyhelyben marad.

A következő edzéstervhez csak egy gumikötélre lesz szükséged, a gyakorlatok pedig minden irányból megmozgatják a törzsed izmait, ráadásul közben a hátad és a farizmaid is dolgoznak.

Minden gyakorlatot 45 másodpercen keresztül végezz, köztük tarts 15 mp pihenőt. Miután az összessen végeztél, pihenj 1-2 percet. 2-4 kört végezz.

A gyakorlatok:

1. Lehúzás plankből, bal oldal
2. Lehúzás plankből, jobb oldal
3. Evezés oldalsó plankben, bal
4. Evezeés oldalsó plankben, jobb
5. Kötéltartás állva, bal
6. Kötéltartás állva, jobb
7. Térdfelhúzás fekve, bal
8. Térdfelhúzás fekve, jobb
9. Csípőemelés, bal láb megemelve
10. Csípőemelés, jobb láb megemelve

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft