Edzés hátra és bicepszre

A következő szuperszettel izmosabbá teheted a hátad és karjaid, a bicepszed is dagadni fog, ha elvégzed.

A következő szuperszettel izmosabbá teheted a hátad és karjaid, a bicepszed is dagadni fog, ha elvégzed.

2 gyakorlatot kell elvégezned. Az elsőből, a húzódzkodásból végezz annyit, amennyit tudsz, majd nyúlj egyből az egykezes súlyzók után és végezz annyi bicepszezést, amennyit tudsz. Pihenj 2 percet, majd ismételd meg a kört 3-5-ször. 15 perc alatt végezni fogsz az edzéssel.

gif
gif
Olvasd el ezt is!
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft