Edzés hátra és bicepszre

A következő szuperszettel izmosabbá teheted a hátad és karjaid, a bicepszed is dagadni fog, ha elvégzed.

A következő szuperszettel izmosabbá teheted a hátad és karjaid, a bicepszed is dagadni fog, ha elvégzed.

2 gyakorlatot kell elvégezned. Az elsőből, a húzódzkodásból végezz annyit, amennyit tudsz, majd nyúlj egyből az egykezes súlyzók után és végezz annyi bicepszezést, amennyit tudsz. Pihenj 2 percet, majd ismételd meg a kört 3-5-ször. 15 perc alatt végezni fogsz az edzéssel.

gif
gif
Olvasd el ezt is!
14 ok, hogy azok a párok, akik együtt buliznak, együtt is maradnak

Mivel ti álltok a legközelebb egymáshoz, így egy közös bulika sem árthat meg. Nem mondunk ilyenkor nemet kedvenc italainkra sem.

Videó! A középsulis futó inkább lelapátolta a havat a pályáról, futópadon futás helyett

A hó nem lehet akadály, ha profi és elkötelezett sportoló vagy. A legtöbb 18 évesnek a nagy hó annyit jelent, hogy kicsit tovább időzhet el otthon.

Teljes testet átmozgató bemelegítés 2 perc alatt

Biztosítsd be a győzelmedet a következő gyakorlatokkal!

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft