Edzés hátra és bicepszre

A következő szuperszettel izmosabbá teheted a hátad és karjaid, a bicepszed is dagadni fog, ha elvégzed.

A következő szuperszettel izmosabbá teheted a hátad és karjaid, a bicepszed is dagadni fog, ha elvégzed.

2 gyakorlatot kell elvégezned. Az elsőből, a húzódzkodásból végezz annyit, amennyit tudsz, majd nyúlj egyből az egykezes súlyzók után és végezz annyi bicepszezést, amennyit tudsz. Pihenj 2 percet, majd ismételd meg a kört 3-5-ször. 15 perc alatt végezni fogsz az edzéssel.

gif
gif
Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! A szupererős lábak 3 titka
Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

Melyik növényi tej a legjobb számodra?

A különböző növényi tejek egyre népszerűbbek, ám az tény, hogy nem mindegy, melyiket fogyasztod.

Erekciós előrejelzés: A nagylábujjad figyelmeztet, ha közel a baj

A köszvény gyakran kéz a kézben jár a merevedési zavarokkal.

Neked megy a 360 fokos fekvőtámasz?

Amikor már azt hitted, nem lehet nehezebb fekvőtámasz variáció az egykezesnél, Rob Sulaver személyi edző előállt egy új verzióval.

Ilyen volt a hétvégi DTM magyar futama

Kollégánk, Orosz Tamás fiával a Hungaroring felé vette az irányt, élményeiről pedig most beszámol nektek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft