Edzés hátra és bicepszre

A következő szuperszettel izmosabbá teheted a hátad és karjaid, a bicepszed is dagadni fog, ha elvégzed.

A következő szuperszettel izmosabbá teheted a hátad és karjaid, a bicepszed is dagadni fog, ha elvégzed.

2 gyakorlatot kell elvégezned. Az elsőből, a húzódzkodásból végezz annyit, amennyit tudsz, majd nyúlj egyből az egykezes súlyzók után és végezz annyi bicepszezést, amennyit tudsz. Pihenj 2 percet, majd ismételd meg a kört 3-5-ször. 15 perc alatt végezni fogsz az edzéssel.

gif
gif
Olvasd el ezt is!
Glutamin – Tényleg segít izmot építeni?

A glutamin az egyik leggyakrabban emlegetett aminosav. Amikor elmegyünk egy kiegészítőket áruló boltba, akkor az eladó a fehérje, BCAA és vitamin eladása után ezt is elkezdi nekünk ajánlgatni.

A heteroszexuális nőknek van a legkevesebb orgazmusa

Egy elég lehangoló kutatási eredmény szerint a heteroszexuális nők kevesebb orgazmust élnek át, mint bárki más.

Ételek, amikkel felveheted a harcot a kopaszodás ellen

Egyre több a kihullott hajszál a lefolyóban? Nem vagy egyedül! A kopaszodás okai nagyon változatosak lehetnek, például autoimmun betegség, cukorbetegség, vitaminhiány, stressz és az alváshiány is produkálhat hasonló tüneteket.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft