Egyensúlyozós fekvőtámasz - erősítsd a törzsed!

A hagyományos fekvőből sokkal többet is kihozhatsz, ráadásul a következő gyakorlatok során a csíopd, farizmaid, a hát alsó részén lévő izmok, a hasizmod minden része és a vállad is keményen dolgozik. Jöhet?

A hagyományos fekvőből sokkal többet is kihozhatsz, ráadásul a következő gyakorlatok során a csíopd, farizmaid, a hát alsó részén lévő izmok, a hasizmod minden része és a vállad is keményen dolgozik. Jöhet?

Így csináld:

Végezz el egy fekvőtámaszt és emeld fel a bal kezed 1 mp-re.

Végezz el egy fekvőtámaszt és emeld fel a jobb kezed 1 mp-re.

Végezz el egy fekvőtámaszt és emeld fel a bal lábad 1 mp-re.

Végezz el egy fekvőtámaszt és emeld fel a jobb lábad 1 mp-re.

Végezz el egy fekvőtámaszt és fordulj ki bal oldalra, nyújtsd fel a bal karod, hogy T-alakot formázzon a tested és tartsd meg 1 mp-ig.

Végezz el egy fekvőtámaszt és fordulj ki jobb oldalra, nyújtsd fel a jobb karod, hogy T-alakot formázzon a tested és tartsd meg 1 mp-ig.

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

Ez egy kör, neked pedig 5-10-et kell elvégezned. De az is jó, ha 2 percig folyamatosan végzed a gyakorlatokat és annyi kört megcsinálsz, amennyit csak tudsz. Nehezíthetsz, ha 3 mp-ig egyensúlyozol.

Glutamin – Tényleg segít izmot építeni?

A glutamin az egyik leggyakrabban emlegetett aminosav. Amikor elmegyünk egy kiegészítőket áruló boltba, akkor az eladó a fehérje, BCAA és vitamin eladása után ezt is elkezdi nekünk ajánlgatni.

A heteroszexuális nőknek van a legkevesebb orgazmusa

Egy elég lehangoló kutatási eredmény szerint a heteroszexuális nők kevesebb orgazmust élnek át, mint bárki más.

Ételek, amikkel felveheted a harcot a kopaszodás ellen

Egyre több a kihullott hajszál a lefolyóban? Nem vagy egyedül! A kopaszodás okai nagyon változatosak lehetnek, például autoimmun betegség, cukorbetegség, vitaminhiány, stressz és az alváshiány is produkálhat hasonló tüneteket.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft