Egyensúlyozós fekvőtámasz - erősítsd a törzsed!

A hagyományos fekvőből sokkal többet is kihozhatsz, ráadásul a következő gyakorlatok során a csíopd, farizmaid, a hát alsó részén lévő izmok, a hasizmod minden része és a vállad is keményen dolgozik. Jöhet?

A hagyományos fekvőből sokkal többet is kihozhatsz, ráadásul a következő gyakorlatok során a csíopd, farizmaid, a hát alsó részén lévő izmok, a hasizmod minden része és a vállad is keményen dolgozik. Jöhet?

Így csináld:

Végezz el egy fekvőtámaszt és emeld fel a bal kezed 1 mp-re.

Végezz el egy fekvőtámaszt és emeld fel a jobb kezed 1 mp-re.

Végezz el egy fekvőtámaszt és emeld fel a bal lábad 1 mp-re.

Végezz el egy fekvőtámaszt és emeld fel a jobb lábad 1 mp-re.

Végezz el egy fekvőtámaszt és fordulj ki bal oldalra, nyújtsd fel a bal karod, hogy T-alakot formázzon a tested és tartsd meg 1 mp-ig.

Végezz el egy fekvőtámaszt és fordulj ki jobb oldalra, nyújtsd fel a jobb karod, hogy T-alakot formázzon a tested és tartsd meg 1 mp-ig.

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

Ez egy kör, neked pedig 5-10-et kell elvégezned. De az is jó, ha 2 percig folyamatosan végzed a gyakorlatokat és annyi kört megcsinálsz, amennyit csak tudsz. Nehezíthetsz, ha 3 mp-ig egyensúlyozol.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft