21-perces kettlebell kihívás

Ha fordítva fogod a kettlebellt, elég nehéz dolgod lesz, hiszen a stabilizáló izmaid mellett a fogásod is erősödik.

Ha fordítva fogod a kettlebellt, elég nehéz dolgod lesz, hiszen a stabilizáló izmaid mellett a fogásod is erősödik.

Végezd el a következő gyakorlatokat egymás után, aztán pihenj 1 percet. 3-szor ismételd meg a kört.

1. Egykezes fej fölé nyomás, térdelve, fordított kettlebellel: 1 percig végezd oldalanként.

2. Guggolás kettlebellel: 1 percig végezd oldalanként.

3. Egykezes felrántás, majd fordított kitörés: 1 percig végezd váltott lábbal

4. Fekvőtámaszból mountain climber, fordított kettlebellen: 1 percig végezd

10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Mit árul el a barátainak a szexuális életetekről?

Ha nem vagy a közelében, az összes titkotokat kifecsegi a barátnőd?

A futók intelligensebbek azoknál, akik súlyzós edzést végeznek?

Egy új kutatásból választ kaphatsz a kérdésre.

6 ok, hogy beszerezd az új számunkat

Csapj le legújabb számunkra! Címlapon Justin Theroux, megmutatjuk, hogyan próbáld megérteni a nőket, milyen ételekkel lehetsz izmosabb, de az is kiderül, hogyan zökkenhetsz ki a mindennapi teendőkből, hogy nyugodtabbá válj. Ja, és a magazinban találsz egy izmos edzéstervet combra, de kezdő fogyókúrázóknak is mutatunk pár hatékony zsírégető gyakorlatot.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft