21-perces kettlebell kihívás

Ha fordítva fogod a kettlebellt, elég nehéz dolgod lesz, hiszen a stabilizáló izmaid mellett a fogásod is erősödik.

Ha fordítva fogod a kettlebellt, elég nehéz dolgod lesz, hiszen a stabilizáló izmaid mellett a fogásod is erősödik.

Végezd el a következő gyakorlatokat egymás után, aztán pihenj 1 percet. 3-szor ismételd meg a kört.

1. Egykezes fej fölé nyomás, térdelve, fordított kettlebellel: 1 percig végezd oldalanként.

2. Guggolás kettlebellel: 1 percig végezd oldalanként.

3. Egykezes felrántás, majd fordított kitörés: 1 percig végezd váltott lábbal

4. Fekvőtámaszból mountain climber, fordított kettlebellen: 1 percig végezd

Nézd meg, mit üzen neked Nagy Laci!

A kézilabdázóval beszélgettünk egy kicsit a sportról, táplálkozásról és regenerációról.

A lobbizás alapjai - legyél profi az érdekeid érvényesítésében!

Az érdekeid érvényesítéséhez érdemes megfogadnod néhány tippet, főleg akkor, ha befolyásolni szeretnéd a jogi szabályozásokat.

4 őrült jel, hogy megcsal

Egy új kutatás szerint többször kényezteted a párod orálisan, ha veszélyben érzed magad és attól tartasz, megcsal.

Miért edz annyi sportoló maszkban?

LeBron James és Hosszú Katinka is maszkban edz. Megmutatjuk, hogyan hatnak a maszkok a teljesítményedre.

Ennyi egészségtelen ételt ehetsz gond nélkül

Egy új kutatás szerint sokan úgy gondolják, hogy bizonyos mennyiségben bármiből ehetnek, amiből akarnak, pedig a sok kicsi sokra megy. Persze, ha a héten 1 nap megjutalmazod magad valamilyen édességgel, nem lesz baj, csak akkor, ha a csalónapból csalóhét lesz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés