21-perces kettlebell kihívás

Ha fordítva fogod a kettlebellt, elég nehéz dolgod lesz, hiszen a stabilizáló izmaid mellett a fogásod is erősödik.

Ha fordítva fogod a kettlebellt, elég nehéz dolgod lesz, hiszen a stabilizáló izmaid mellett a fogásod is erősödik.

Végezd el a következő gyakorlatokat egymás után, aztán pihenj 1 percet. 3-szor ismételd meg a kört.

1. Egykezes fej fölé nyomás, térdelve, fordított kettlebellel: 1 percig végezd oldalanként.

2. Guggolás kettlebellel: 1 percig végezd oldalanként.

3. Egykezes felrántás, majd fordított kitörés: 1 percig végezd váltott lábbal

4. Fekvőtámaszból mountain climber, fordított kettlebellen: 1 percig végezd

Szteroidozó filmesek - mindenki koxol?

Hollywoodban gyakran látunk nagy átalakulásokat. Gerard Butler a 300-ra, Mark Walhberg a Pain&Gain-re, Bradly Cooper az American Sniper-re – hogy Christian Bale egészen hihetetlen átalakulásait ne is említsük… Dwayne Johnson is a listán van – bár ő mindig a fizikumáról volt híres, mégis az utóbbi időben egy még komolyabb szintre lépett (Pain&Gain, Hercules, stb.).

Ez a nő minden nap új pózt próbált ki a párjával egy héten keresztül...ez lett az eredmény

Mira és Jack több mint 10 éve házasok és a kapcsolatuk ellaposodását néhány új pózzal akarták megoldani. Ez történt velük a 7 napos kihívás során, a beszámolót a feleség írta.

5 egyszerű mód, hogy feltüzeld a vágyát

Mivel férfi vagy, valószínűleg te kezdeményezed gyakrabban a szexet.

15 jel, hogy jómódú és sikeres leszel

Bár nem épp virágzó a gazdaság, még simán lehetsz jómódú! Annyi lehetőség közül lehet választani - ha benned pedig megvan ez a 15 tulajdonság, akkor semmi nem állíthat meg!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft