21-perces kettlebell kihívás

Ha fordítva fogod a kettlebellt, elég nehéz dolgod lesz, hiszen a stabilizáló izmaid mellett a fogásod is erősödik.

Ha fordítva fogod a kettlebellt, elég nehéz dolgod lesz, hiszen a stabilizáló izmaid mellett a fogásod is erősödik.

Végezd el a következő gyakorlatokat egymás után, aztán pihenj 1 percet. 3-szor ismételd meg a kört.

1. Egykezes fej fölé nyomás, térdelve, fordított kettlebellel: 1 percig végezd oldalanként.

2. Guggolás kettlebellel: 1 percig végezd oldalanként.

3. Egykezes felrántás, majd fordított kitörés: 1 percig végezd váltott lábbal

4. Fekvőtámaszból mountain climber, fordított kettlebellen: 1 percig végezd

Brutálisan kigyúrt vegán testépítők, akiket megéri bekövetni Instán

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft