Edzésterv hasra és farizomra

Dolgoztasd meg a farizmaid úgy, hogy a hasadról is leolvadjon a zsír.

Dolgoztasd meg a farizmaid úgy, hogy a hasadról is leolvadjon a zsír.

A következő edzésterv során 5 hasizomgyakorlatot kell szuperszettben elvégezned 20 kettlebell lendítéssel, hogy felpörgesd az anagcseréd, zsírt égess és végre kirajzolódjanak a kockák a hasadon.

A gyakorlatok:

1. Fordított hasprés medicinlabdával (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

2. Felülés medicinlabdával (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

3. Medicinlabdás hasprés orosz csavarral (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

4. Gumiszalagos térdhúzás (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

5. Gumiszalagos karemelés (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

https://www.instagram.com/p/BISPuSDBiGK/

Olvasd el ezt is!
Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft