Edzésterv hasra és farizomra

Dolgoztasd meg a farizmaid úgy, hogy a hasadról is leolvadjon a zsír.

Dolgoztasd meg a farizmaid úgy, hogy a hasadról is leolvadjon a zsír.

A következő edzésterv során 5 hasizomgyakorlatot kell szuperszettben elvégezned 20 kettlebell lendítéssel, hogy felpörgesd az anagcseréd, zsírt égess és végre kirajzolódjanak a kockák a hasadon.

A gyakorlatok:

1. Fordított hasprés medicinlabdával (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

2. Felülés medicinlabdával (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

3. Medicinlabdás hasprés orosz csavarral (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

4. Gumiszalagos térdhúzás (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

5. Gumiszalagos karemelés (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

https://www.instagram.com/p/BISPuSDBiGK/

Olvasd el ezt is!
Kiderült: így lépnek félre a legtöbben egy kapcsolatban

A megcsalás sokféle módon történhet, de most már azt is tudjuk, melyik a leggyakoribb.

Egész életedben rosszul fújtad az orrod! Mutatjuk, hogy csináld!

Amikor bedugul az orrod, eszedbe jutnak a régi szép idők, amikor még könnyen tudtál levegőt venni. Azonban az erőlködés és a folyamatos orrfújás nem vezet mindig megfelelő eredményre.

A nyári öltönyviselés 7 legjobb módja

Nyáron, a meleg miatt sokaknak nem hiányzik az öltöny, ez teljesen érthető. Pedig sok munkahelyre 30 fokban is öltönyben kell menni, nincs mese, ez a szabály, ennek kell megfelelni.

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft