Edzésterv hasra és farizomra

Dolgoztasd meg a farizmaid úgy, hogy a hasadról is leolvadjon a zsír.

Dolgoztasd meg a farizmaid úgy, hogy a hasadról is leolvadjon a zsír.

A következő edzésterv során 5 hasizomgyakorlatot kell szuperszettben elvégezned 20 kettlebell lendítéssel, hogy felpörgesd az anagcseréd, zsírt égess és végre kirajzolódjanak a kockák a hasadon.

A gyakorlatok:

1. Fordított hasprés medicinlabdával (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

2. Felülés medicinlabdával (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

3. Medicinlabdás hasprés orosz csavarral (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

4. Gumiszalagos térdhúzás (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

5. Gumiszalagos karemelés (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

https://www.instagram.com/p/BISPuSDBiGK/

Olvasd el ezt is!
Glutamin – Tényleg segít izmot építeni?

A glutamin az egyik leggyakrabban emlegetett aminosav. Amikor elmegyünk egy kiegészítőket áruló boltba, akkor az eladó a fehérje, BCAA és vitamin eladása után ezt is elkezdi nekünk ajánlgatni.

A heteroszexuális nőknek van a legkevesebb orgazmusa

Egy elég lehangoló kutatási eredmény szerint a heteroszexuális nők kevesebb orgazmust élnek át, mint bárki más.

Ételek, amikkel felveheted a harcot a kopaszodás ellen

Egyre több a kihullott hajszál a lefolyóban? Nem vagy egyedül! A kopaszodás okai nagyon változatosak lehetnek, például autoimmun betegség, cukorbetegség, vitaminhiány, stressz és az alváshiány is produkálhat hasonló tüneteket.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft