Edzésterv hasra és farizomra

Dolgoztasd meg a farizmaid úgy, hogy a hasadról is leolvadjon a zsír.

Dolgoztasd meg a farizmaid úgy, hogy a hasadról is leolvadjon a zsír.

A következő edzésterv során 5 hasizomgyakorlatot kell szuperszettben elvégezned 20 kettlebell lendítéssel, hogy felpörgesd az anagcseréd, zsírt égess és végre kirajzolódjanak a kockák a hasadon.

A gyakorlatok:

1. Fordított hasprés medicinlabdával (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

2. Felülés medicinlabdával (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

3. Medicinlabdás hasprés orosz csavarral (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

4. Gumiszalagos térdhúzás (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

5. Gumiszalagos karemelés (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

https://www.instagram.com/p/BISPuSDBiGK/

Olvasd el ezt is!
Nézd meg, mit üzen neked Nagy Laci!

A kézilabdázóval beszélgettünk egy kicsit a sportról, táplálkozásról és regenerációról.

A lobbizás alapjai - legyél profi az érdekeid érvényesítésében!

Az érdekeid érvényesítéséhez érdemes megfogadnod néhány tippet, főleg akkor, ha befolyásolni szeretnéd a jogi szabályozásokat.

4 őrült jel, hogy megcsal

Egy új kutatás szerint többször kényezteted a párod orálisan, ha veszélyben érzed magad és attól tartasz, megcsal.

Miért edz annyi sportoló maszkban?

LeBron James és Hosszú Katinka is maszkban edz. Megmutatjuk, hogyan hatnak a maszkok a teljesítményedre.

Ennyi egészségtelen ételt ehetsz gond nélkül

Egy új kutatás szerint sokan úgy gondolják, hogy bizonyos mennyiségben bármiből ehetnek, amiből akarnak, pedig a sok kicsi sokra megy. Persze, ha a héten 1 nap megjutalmazod magad valamilyen édességgel, nem lesz baj, csak akkor, ha a csalónapból csalóhét lesz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés