Edzésterv hasra és farizomra

Dolgoztasd meg a farizmaid úgy, hogy a hasadról is leolvadjon a zsír.

Dolgoztasd meg a farizmaid úgy, hogy a hasadról is leolvadjon a zsír.

A következő edzésterv során 5 hasizomgyakorlatot kell szuperszettben elvégezned 20 kettlebell lendítéssel, hogy felpörgesd az anagcseréd, zsírt égess és végre kirajzolódjanak a kockák a hasadon.

A gyakorlatok:

1. Fordított hasprés medicinlabdával (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

2. Felülés medicinlabdával (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

3. Medicinlabdás hasprés orosz csavarral (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

4. Gumiszalagos térdhúzás (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

5. Gumiszalagos karemelés (10 ism.) + kettlebell lendítés (20 ism.), 5 szettben

https://www.instagram.com/p/BISPuSDBiGK/

Olvasd el ezt is!
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft