Válledzés a pokolból

Csak egy pár kézisúlyzóra lesz szükséged. És valakire, akinek a vállán kisírhatod magad.

Csak egy pár kézisúlyzóra lesz szükséged. És valakire, akinek a vállán kisírhatod magad.

A deltáid legrosszabb rémálma következik, mivel a következő 4 gyakorlat ezeket az izmokat célozza meg az utolsó ismétlésig. (És mindegyikből annyit kell végezned, amennyit csak tudsz).

Így végezd:

Kezdd az első 4 gyakorlattal, a jobb kezedben tartsd a súlyzót. Pihenj olyan keveset, amennyit csak tudsz. Ha végeztél a 4. gyakorlattal is, pihenj 30-60 mp-t. Aztán jöhet a bal kéz, újabb pihenő. Végezz 2-3 kört, köztük 1-2 perc pihenőt tartva.

Ahogy végeztél ezzel a gyakorlatsorral, jöhet a következő csoport. Végezz 2-3 kört, köztük 1-2 perc pihent tarts.

Nézd meg a videót, ahol BJ Gaddour bemutatja a gyakorlatokat!

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

A legtöbb nő ezt gondolja arról, mekkora a szerszámod

Fontosabb dolgok is vannak annál, hogy mit rejt az alsógatyád!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft