Válledzés a pokolból

Csak egy pár kézisúlyzóra lesz szükséged. És valakire, akinek a vállán kisírhatod magad.

Csak egy pár kézisúlyzóra lesz szükséged. És valakire, akinek a vállán kisírhatod magad.

A deltáid legrosszabb rémálma következik, mivel a következő 4 gyakorlat ezeket az izmokat célozza meg az utolsó ismétlésig. (És mindegyikből annyit kell végezned, amennyit csak tudsz).

Így végezd:

Kezdd az első 4 gyakorlattal, a jobb kezedben tartsd a súlyzót. Pihenj olyan keveset, amennyit csak tudsz. Ha végeztél a 4. gyakorlattal is, pihenj 30-60 mp-t. Aztán jöhet a bal kéz, újabb pihenő. Végezz 2-3 kört, köztük 1-2 perc pihenőt tartva.

Ahogy végeztél ezzel a gyakorlatsorral, jöhet a következő csoport. Végezz 2-3 kört, köztük 1-2 perc pihent tarts.

Nézd meg a videót, ahol BJ Gaddour bemutatja a gyakorlatokat!

Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

Melyik növényi tej a legjobb számodra?

A különböző növényi tejek egyre népszerűbbek, ám az tény, hogy nem mindegy, melyiket fogyasztod.

Erekciós előrejelzés: A nagylábujjad figyelmeztet, ha közel a baj

A köszvény gyakran kéz a kézben jár a merevedési zavarokkal.

Neked megy a 360 fokos fekvőtámasz?

Amikor már azt hitted, nem lehet nehezebb fekvőtámasz variáció az egykezesnél, Rob Sulaver személyi edző előállt egy új verzióval.

Ilyen volt a hétvégi DTM magyar futama

Kollégánk, Orosz Tamás fiával a Hungaroring felé vette az irányt, élményeiről pedig most beszámol nektek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft