Válledzés a pokolból

Csak egy pár kézisúlyzóra lesz szükséged. És valakire, akinek a vállán kisírhatod magad.

Csak egy pár kézisúlyzóra lesz szükséged. És valakire, akinek a vállán kisírhatod magad.

A deltáid legrosszabb rémálma következik, mivel a következő 4 gyakorlat ezeket az izmokat célozza meg az utolsó ismétlésig. (És mindegyikből annyit kell végezned, amennyit csak tudsz).

Így végezd:

Kezdd az első 4 gyakorlattal, a jobb kezedben tartsd a súlyzót. Pihenj olyan keveset, amennyit csak tudsz. Ha végeztél a 4. gyakorlattal is, pihenj 30-60 mp-t. Aztán jöhet a bal kéz, újabb pihenő. Végezz 2-3 kört, köztük 1-2 perc pihenőt tartva.

Ahogy végeztél ezzel a gyakorlatsorral, jöhet a következő csoport. Végezz 2-3 kört, köztük 1-2 perc pihent tarts.

Nézd meg a videót, ahol BJ Gaddour bemutatja a gyakorlatokat!

Hogyan legyél jobb ember? A Fekete vitorlák színészei elmondják!

A legújabb Men’s Health címlapján szereplő Tom Hopper is játszik a sorozatban. A magazinban megjelent cikkből sokat tanulhatsz az edzés terén, de az interjúalanyok videóban is tippeket adnak arra, hogyan lehetsz jobb ember.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft