Válledzés a pokolból

Csak egy pár kézisúlyzóra lesz szükséged. És valakire, akinek a vállán kisírhatod magad.

Csak egy pár kézisúlyzóra lesz szükséged. És valakire, akinek a vállán kisírhatod magad.

A deltáid legrosszabb rémálma következik, mivel a következő 4 gyakorlat ezeket az izmokat célozza meg az utolsó ismétlésig. (És mindegyikből annyit kell végezned, amennyit csak tudsz).

Így végezd:

Kezdd az első 4 gyakorlattal, a jobb kezedben tartsd a súlyzót. Pihenj olyan keveset, amennyit csak tudsz. Ha végeztél a 4. gyakorlattal is, pihenj 30-60 mp-t. Aztán jöhet a bal kéz, újabb pihenő. Végezz 2-3 kört, köztük 1-2 perc pihenőt tartva.

Ahogy végeztél ezzel a gyakorlatsorral, jöhet a következő csoport. Végezz 2-3 kört, köztük 1-2 perc pihent tarts.

Nézd meg a videót, ahol BJ Gaddour bemutatja a gyakorlatokat!

Glutamin – Tényleg segít izmot építeni?

A glutamin az egyik leggyakrabban emlegetett aminosav. Amikor elmegyünk egy kiegészítőket áruló boltba, akkor az eladó a fehérje, BCAA és vitamin eladása után ezt is elkezdi nekünk ajánlgatni.

A heteroszexuális nőknek van a legkevesebb orgazmusa

Egy elég lehangoló kutatási eredmény szerint a heteroszexuális nők kevesebb orgazmust élnek át, mint bárki más.

Ételek, amikkel felveheted a harcot a kopaszodás ellen

Egyre több a kihullott hajszál a lefolyóban? Nem vagy egyedül! A kopaszodás okai nagyon változatosak lehetnek, például autoimmun betegség, cukorbetegség, vitaminhiány, stressz és az alváshiány is produkálhat hasonló tüneteket.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft