Az egyetlen kardióedzés, amitől izmosodhatsz is!

Igen, tényleg létezik az a gyakorlatsor, amit még azok is szeretnek, akik lenézik a kardiózást.

Igen, tényleg létezik az a gyakorlatsor, amit még azok is szeretnek, akik lenézik a kardiózást.

Van a kardió. És van a HICT (High Intensity Continous Training - Magas intenzitású Folyamatos Edzés), ami egyenesen a súlyemelők mennyországában született.

A HICT egy lassú aerob edzés, így a pulzusod nem emelkedik közben 150 fölé. Robbanékonyan kell végrehajtanod a gyakorlatokat, súlyzókat is kell használnod. Egy kör 5-7 percig tart.

Miért jó? Mivel javít az aerob kondidon és a gyorsan összehűzódó izomrostok állóképességét is pórbára teszi Mike Robertson személyi edző szerint. Így leszel nagyobb és erősebb.

Bár keményen kell dolgoznod, sosem hajtod kimerültségig az izmaid, így nehezebb súllyal is tovább tudsz dolgozni. És hiába a robbanékony mozdulatok, összességében tényleg nem gyors az edzés.

Így csináld: válassz az alábbi listából egy gyakorlatot. Végezz el egy ismétlést olyan robbanékonyan, ahogy csak tudsz 3-5 másodpercenként, maximum 7 percen keresztül. Ez egy kör, neked pedig még 2 másikat kell teljesítened. A körök között tarts 5 perc szünetet. Közben végig figyeld a pulzusod, maximum 140-150 legyen. Ha ez alá esik, válassz nehezebb súlyzókat. Nincs pulzusmérőd? Akkor csak az orrodon át lélegezz és ha nem tudod tartani a tempót, használj könnyebb súlyzókat.

Bringázás: állítsd a bringát az egyik legnehezebb fokozatra és tekerj rajta egyet. Ez 1 ismétlés.

Fellépés súlyzóval: használj súlymellényt, vagy kézisúlyzót és lépkedj fel egy térdmagasságig érő dobozra. 1 ismétléssel akkor vagy kész, ha mindkét lábaddal felléptél.

Lépcsőzőgép: nehéz fokozaton lépj fel egyszer a bal és jobb lábaddal. Ez 1 ismétlés.

Szán: köss egy kötelet a szánra, majd fektesd a talajra. Fogd meg a kötél végét felső fogással, lépj előre a jobb lábaddal és kissé hajlítsd be a térded. Gyorsan kezd el magadfelé húzni a kötelet. Ha rántottál egyet rajta, jöhet a másik lábad előre és így is húzd meg. Ez 1 ismétlés. 2-3 ismétlés után érdemes újra a kötél végénél kezdened.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Válledzés a pokolból
7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

A legrosszabb ételek izomnöveléshez

Kemény az edzésrved, heti 5-ször lemész gyúrni, de nem izmosodsz? Mit eszel?

Golyóbotox -miért használja egyre több férfi?

A férfiak nem tesznek ilyet! Persze, álmodban. Állítólag jövőre ez lesz az új őrület, amit sokan kipróbálnak majd.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés