Atombiztos válledzés

A vállon kívül nehéz másik olyan testrészt mondani, ami nagy hatással van az egész testedre. Ha nem elég széles, a ruhák sem úgy állnak rajtad, ahogy kéne.

A vállon kívül nehéz másik olyan testrészt mondani, ami nagy hatással van az egész testedre. Ha nem elég széles, a ruhák sem úgy állnak rajtad, ahogy kéne.

És az ülőmunka hatására a deltáid leépülhetnek, főleg az elülső részük. Ha viszont az oldalsó és hátsó deltákat nem edzed, romlik a tartásod és nő az esély a sérülések kialakulására is. Épp ezért mutatjuk meg a legjobb edzéstervünket, amikkel dagadó deltákra tehetsz szert.

A következő gyakorlatokat végezd heti 2-3-szor. A többi izomcsoportot se hanyagold el, 1-2 edzést szánj rájuk hetente. 2x 6-12 ismétlésből álló gyakorlatsor bőven elég a többieknek.

Végezd el ezt a 6 gyakorlatot, ennyi ismétléssel:

1. 1.-2. hét: 3 kör, 3-4. hét: 4 kör, 5-6. hét: 5 kör

2. 1.-2. hét: 3 kör, 3-4. hét: 4 kör, 5-6. hét: 5 kör

3. 1.-2. hét: 3 szuperszett 3-4. hét: 4 szuperszett, 5-6. hét: 5 szuperszett

4. 1.-2. hét: 2 kör, 3-4. hét: 3 kör, 5-6. hét: 4 kör

5. 1.-2. hét: 2 kör, 3-4. hét: 3 kör, 5-6. hét: 4 kör

6. 1. hét: 5 kör - 6. hét: 10 kör. Hetente egy körrel emeld a számot.

10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft