Atombiztos válledzés

A vállon kívül nehéz másik olyan testrészt mondani, ami nagy hatással van az egész testedre. Ha nem elég széles, a ruhák sem úgy állnak rajtad, ahogy kéne.

A vállon kívül nehéz másik olyan testrészt mondani, ami nagy hatással van az egész testedre. Ha nem elég széles, a ruhák sem úgy állnak rajtad, ahogy kéne.

És az ülőmunka hatására a deltáid leépülhetnek, főleg az elülső részük. Ha viszont az oldalsó és hátsó deltákat nem edzed, romlik a tartásod és nő az esély a sérülések kialakulására is. Épp ezért mutatjuk meg a legjobb edzéstervünket, amikkel dagadó deltákra tehetsz szert.

A következő gyakorlatokat végezd heti 2-3-szor. A többi izomcsoportot se hanyagold el, 1-2 edzést szánj rájuk hetente. 2x 6-12 ismétlésből álló gyakorlatsor bőven elég a többieknek.

Végezd el ezt a 6 gyakorlatot, ennyi ismétléssel:

1. 1.-2. hét: 3 kör, 3-4. hét: 4 kör, 5-6. hét: 5 kör

2. 1.-2. hét: 3 kör, 3-4. hét: 4 kör, 5-6. hét: 5 kör

3. 1.-2. hét: 3 szuperszett 3-4. hét: 4 szuperszett, 5-6. hét: 5 szuperszett

4. 1.-2. hét: 2 kör, 3-4. hét: 3 kör, 5-6. hét: 4 kör

5. 1.-2. hét: 2 kör, 3-4. hét: 3 kör, 5-6. hét: 4 kör

6. 1. hét: 5 kör - 6. hét: 10 kör. Hetente egy körrel emeld a számot.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft