Nincs időd? Nyomd le gyorsan ezt az edzéstervet!

10 perc, 2 mozdulat, hatalmas eredmények!

10 perc, 2 mozdulat, hatalmas eredmények!

Ha nincs kedved vagy időd elmenni edzeni, próbáld ki a következő edzéstervet:

Fogj egy pár egykezes súlyzót, ami olyan feleannyira nehéz, mint te. Cipeld őket, ameddig bírod. Aztán jöhet annyi fekvőtámasz a súlyzókra támaszkodva, amennyit tudsz. 10 percig ismételd.

Olvasd el ezt is!
Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft