Nincs időd? Nyomd le gyorsan ezt az edzéstervet!

10 perc, 2 mozdulat, hatalmas eredmények!

10 perc, 2 mozdulat, hatalmas eredmények!

Ha nincs kedved vagy időd elmenni edzeni, próbáld ki a következő edzéstervet:

Fogj egy pár egykezes súlyzót, ami olyan feleannyira nehéz, mint te. Cipeld őket, ameddig bírod. Aztán jöhet annyi fekvőtámasz a súlyzókra támaszkodva, amennyit tudsz. 10 percig ismételd.

Olvasd el ezt is!
Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft