A legjobb gyakorlat vékony vádlira

A vádliemelés hatékony módja az alsólábszár izmosítására. De ha lehajolsz, még intenzívebbé teheted a munkát.

A vádliemelés hatékony módja az alsólábszár izmosítására. De ha lehajolsz, még intenzívebbé teheted a munkát.

Állj egy alacsony step padra, viszont egyenes háttal dőlj előre, végezd a vádliemelést. Így sokkal nagyobbra nő a vádlid, mivel keményebben dolgozik.

A gyakorlatot végezd a saját testsúlyoddal, 15-20 ismétlés elég is lesz belőle. Nehezítésképp vehetsz fel súlymellényt, vagy akár az egyik lelkes edzőtársad is felkaphatod. Az is jó megoldás, ha váltott lábbal végzed a gyakorlatot, vagy hajlított térddel, így a vádlid alsó része dolgozik.

A legjobb eredmények elérésének érdekében próbáld ki az összes variációt.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft