A legjobb gyakorlat vékony vádlira

A vádliemelés hatékony módja az alsólábszár izmosítására. De ha lehajolsz, még intenzívebbé teheted a munkát.

A vádliemelés hatékony módja az alsólábszár izmosítására. De ha lehajolsz, még intenzívebbé teheted a munkát.

Állj egy alacsony step padra, viszont egyenes háttal dőlj előre, végezd a vádliemelést. Így sokkal nagyobbra nő a vádlid, mivel keményebben dolgozik.

A gyakorlatot végezd a saját testsúlyoddal, 15-20 ismétlés elég is lesz belőle. Nehezítésképp vehetsz fel súlymellényt, vagy akár az egyik lelkes edzőtársad is felkaphatod. Az is jó megoldás, ha váltott lábbal végzed a gyakorlatot, vagy hajlított térddel, így a vádlid alsó része dolgozik.

A legjobb eredmények elérésének érdekében próbáld ki az összes variációt.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Asics fuzeX Rush – A kényelmes mindenes

Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy inkább futni szeretnék benne, vagy egy szabadtéri technopartin toporogni. Igazi mindenesnek tűnik.

„Egyszer fent, egyszer még feljebb”

Bovier György 17 évesen, egy baleset következtében került kerekesszékbe. Azóta viszont egy pillanatra sem áll meg, dolgozik, előadásokat tart és a kerekesszékes teniszválogatott tagjaként szuper eredményeket ért el. Az idáig vezető útjáról és a további terveiről beszélgettünk vele.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft