A legjobb gyakorlat vékony vádlira

A vádliemelés hatékony módja az alsólábszár izmosítására. De ha lehajolsz, még intenzívebbé teheted a munkát.

A vádliemelés hatékony módja az alsólábszár izmosítására. De ha lehajolsz, még intenzívebbé teheted a munkát.

Állj egy alacsony step padra, viszont egyenes háttal dőlj előre, végezd a vádliemelést. Így sokkal nagyobbra nő a vádlid, mivel keményebben dolgozik.

A gyakorlatot végezd a saját testsúlyoddal, 15-20 ismétlés elég is lesz belőle. Nehezítésképp vehetsz fel súlymellényt, vagy akár az egyik lelkes edzőtársad is felkaphatod. Az is jó megoldás, ha váltott lábbal végzed a gyakorlatot, vagy hajlított térddel, így a vádlid alsó része dolgozik.

A legjobb eredmények elérésének érdekében próbáld ki az összes variációt.

10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft