A legjobb gyakorlat vékony vádlira

A vádliemelés hatékony módja az alsólábszár izmosítására. De ha lehajolsz, még intenzívebbé teheted a munkát.

A vádliemelés hatékony módja az alsólábszár izmosítására. De ha lehajolsz, még intenzívebbé teheted a munkát.

Állj egy alacsony step padra, viszont egyenes háttal dőlj előre, végezd a vádliemelést. Így sokkal nagyobbra nő a vádlid, mivel keményebben dolgozik.

A gyakorlatot végezd a saját testsúlyoddal, 15-20 ismétlés elég is lesz belőle. Nehezítésképp vehetsz fel súlymellényt, vagy akár az egyik lelkes edzőtársad is felkaphatod. Az is jó megoldás, ha váltott lábbal végzed a gyakorlatot, vagy hajlított térddel, így a vádlid alsó része dolgozik.

A legjobb eredmények elérésének érdekében próbáld ki az összes variációt.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft