A legjobb gyakorlat vékony vádlira

A vádliemelés hatékony módja az alsólábszár izmosítására. De ha lehajolsz, még intenzívebbé teheted a munkát.

A vádliemelés hatékony módja az alsólábszár izmosítására. De ha lehajolsz, még intenzívebbé teheted a munkát.

Állj egy alacsony step padra, viszont egyenes háttal dőlj előre, végezd a vádliemelést. Így sokkal nagyobbra nő a vádlid, mivel keményebben dolgozik.

A gyakorlatot végezd a saját testsúlyoddal, 15-20 ismétlés elég is lesz belőle. Nehezítésképp vehetsz fel súlymellényt, vagy akár az egyik lelkes edzőtársad is felkaphatod. Az is jó megoldás, ha váltott lábbal végzed a gyakorlatot, vagy hajlított térddel, így a vádlid alsó része dolgozik.

A legjobb eredmények elérésének érdekében próbáld ki az összes variációt.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Ezt az egy gyakorlatot végezd el az erős farizmokért

Ha voltál már jógázni, biztos, hogy ismerős lesz a következő gyakorlat!

Hihetetlen átalakulás: a spanyol hajléktalan férfi sírva fakadt, miután meglátta magát

Egy menő spanyol fodrászat alakította át Jose Antoniót, az 55 éves hajléktalan férfit. A szalon tulajdonosa már egy ideje ismerte a férfit, aki egy parkolóban próbált pénzt gyűjteni.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft