Hardcore zsírégető MMA edzésterv

Égess zsírt a következő szuperszettekkel!

Égess zsírt a következő szuperszettekkel!

David Tieu, profit Muay Thai harks és edző megmutatja, milyen gyakorlatok kellenek ahhoz, hogy brutális mennyiségű zsírt égess és közben izmosodj. Sikerül végigcsinálnod?

1. rész: kardió

Ugrókötelezés: 3x3 perc (1 perc pihenő)

1. szuperszett

Árnyékboksz: 3x3 perc pihenő nélkül

Burpee: 3x10 (1 perc pihenő)

2. rész: erősítés

Deadlift: 3x5 (1 perc pihenő)

Guggolás súlyzóval: 3x5 (1 perc pihenő)

Húzódzkodás: 3x5 (1 perc pihenő)

3. rész: állóképesség

Kettlebell lendítés: 30 ismétlés ( 1 perc pihenő)

Fekvőtámasz: 30 ismétlés (1 perc pihenő)

Burpee: 30 ismétlés (1 perc pihenő)

4. rész: robbanékony erő - szuperszettek

Fekvőtámasz tapssal: 10 ismétlés pihenő nélkül

Dobozra ugrás: 10 ismétlés, 1 perc pihenő

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Edzés hátra és bicepszre
Szteroidozó filmesek - mindenki koxol?

Hollywoodban gyakran látunk nagy átalakulásokat. Gerard Butler a 300-ra, Mark Walhberg a Pain&Gain-re, Bradly Cooper az American Sniper-re – hogy Christian Bale egészen hihetetlen átalakulásait ne is említsük… Dwayne Johnson is a listán van – bár ő mindig a fizikumáról volt híres, mégis az utóbbi időben egy még komolyabb szintre lépett (Pain&Gain, Hercules, stb.).

Ez a nő minden nap új pózt próbált ki a párjával egy héten keresztül...ez lett az eredmény

Mira és Jack több mint 10 éve házasok és a kapcsolatuk ellaposodását néhány új pózzal akarták megoldani. Ez történt velük a 7 napos kihívás során, a beszámolót a feleség írta.

5 egyszerű mód, hogy feltüzeld a vágyát

Mivel férfi vagy, valószínűleg te kezdeményezed gyakrabban a szexet.

15 jel, hogy jómódú és sikeres leszel

Bár nem épp virágzó a gazdaság, még simán lehetsz jómódú! Annyi lehetőség közül lehet választani - ha benned pedig megvan ez a 15 tulajdonság, akkor semmi nem állíthat meg!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft