Instant izmok felsőtestre

Ez az egyszerű edzésterv hozzásegíthet, hogy rövid idő alatt felpumpáld a felsőtested!

Ez az egyszerű edzésterv hozzásegíthet, hogy rövid idő alatt felpumpáld a felsőtested!

Ha BJ Gaddournak nincs sok ideje, 5 percre állítja a stoppert és annyi szabályos ismétlést hajt végre néhány gyakorlatból, amennyit csak tud. A módszer azért is hatékony, mivel szakértők szerint a könnyű súlyokkal végzett edzéssel is éppen annyi izmot tudsz felszedni, mint nehezebb súlyzókkal, ráadásul így az ízületeid sem kell féltened és több kalóriát is elégethetsz az edzés során. A legjobb dolog benne pedig az, hogy az izmaidhoz minden tápanyag eljut, amire a növekedéshez szüksége van.

A súlyzós gyakorlatokat végezd olyan súllyal, amivel 15-20 szabáloys ismétlést végre tudsz hajtani. Ne kiffuladásig végezd a gyakorlatokat, a cél csak annyi, hogy szabályos ismétléseket hajts végre. A szettek között pihenj 10-20 másodpercet. Az ismétlésszámot a szettek során akár le is csökkentheted.

A gyakorlatok:

  1. Húzódzkodás
  2. Fekvenyomás
  3. T-rudas evezés
  4. Fej fölé nyomás
  5. Felrántás
  6. Preacher bicepsz padon
  7. Saját súlyos tricepsznyújtás

Olvasd el ezt is!
Ajjajj...ez a népszerű szokás annyira veszélyes a közlekedésre, mint az ittas vezetés

Reméljük, hogy ittasan soha nem ülsz be a volán mögé. De van egy másik dolog, ami legalább annyira rizikós, mint piásan vezetni.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft