Instant izmok felsőtestre

Ez az egyszerű edzésterv hozzásegíthet, hogy rövid idő alatt felpumpáld a felsőtested!

Ez az egyszerű edzésterv hozzásegíthet, hogy rövid idő alatt felpumpáld a felsőtested!

Ha BJ Gaddournak nincs sok ideje, 5 percre állítja a stoppert és annyi szabályos ismétlést hajt végre néhány gyakorlatból, amennyit csak tud. A módszer azért is hatékony, mivel szakértők szerint a könnyű súlyokkal végzett edzéssel is éppen annyi izmot tudsz felszedni, mint nehezebb súlyzókkal, ráadásul így az ízületeid sem kell féltened és több kalóriát is elégethetsz az edzés során. A legjobb dolog benne pedig az, hogy az izmaidhoz minden tápanyag eljut, amire a növekedéshez szüksége van.

A súlyzós gyakorlatokat végezd olyan súllyal, amivel 15-20 szabáloys ismétlést végre tudsz hajtani. Ne kiffuladásig végezd a gyakorlatokat, a cél csak annyi, hogy szabályos ismétléseket hajts végre. A szettek között pihenj 10-20 másodpercet. Az ismétlésszámot a szettek során akár le is csökkentheted.

A gyakorlatok:

  1. Húzódzkodás
  2. Fekvenyomás
  3. T-rudas evezés
  4. Fej fölé nyomás
  5. Felrántás
  6. Preacher bicepsz padon
  7. Saját súlyos tricepsznyújtás

Olvasd el ezt is!
Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft