Így melegíts be húzódzkodás előtt!

Ha sok húzódzkodást tudsz végrehajtani, büszke lehetsz magadra. Egy könnyű bemelegítéssel viszont többre lehetsz képes.

Ha sok húzódzkodást tudsz végrehajtani, büszke lehetsz magadra. Egy könnyű bemelegítéssel viszont többre lehetsz képes.

Az ismétlésszám növelésének kulcsai a vállaid: mindig hátrahúzva, lent kell őket tartanod.

A következő gyakorlat segít abban, hogy jobban menjen a rúdon.

Így csináld: 10 percen át végezd, de egy perc alatt egyszerre csak egyszer csináld. Ha 4-6 héten keresztül folytatod, egyre több húzódzkodást tudsz végrehajtani.

A tested legelhanyagoltabb izmai

Nagyon gyakori eset, hogy a számítógép előtt dolgozóknak jelentősen meggyengül a mély nyaki hajlítóizmuk, mondja Bill Hartman, a Men’s Health tanácsadója és az Indianapolos Fitness and Sports Training tulajdonosa. „Ez a két izom a torok és a gerinc között található. Ezek felelősek a fej megtartásáért.”Mi történik, ha ezek az izmok meggyengülnek? Hát, semmi jó: fejfájás, nyakfájás és ’nem tudok hátrafordulni tolatáskor’ –szindróma.

Tedd golyóállóvá a hátad!

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

Itt a jövő: megnyílik az első kávézó, ahol robotok elégítik ki orálisan a vendégeket

Fizetnél 22.000 forintot egy kávéért? Na és egy olyanért, amihez kapsz egy orális kényeztetést egy szexrobottól?

6 tipp - tedd ezt, ha teleetted magad

Miről szól a karácsony? A legtöbb helyen a test jelzéseinek figyelmen kívül hagyásáról (ez az 1 szelet még belémfér), a nagy zabálásról.

Ez a srác több mint 200 méteres magasságban teker

Az osztrák trialos, Fabio Wibmer csak 21 éves, de nagyon vakmerő.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés