Így melegíts be húzódzkodás előtt!

Ha sok húzódzkodást tudsz végrehajtani, büszke lehetsz magadra. Egy könnyű bemelegítéssel viszont többre lehetsz képes.

Ha sok húzódzkodást tudsz végrehajtani, büszke lehetsz magadra. Egy könnyű bemelegítéssel viszont többre lehetsz képes.

Az ismétlésszám növelésének kulcsai a vállaid: mindig hátrahúzva, lent kell őket tartanod.

A következő gyakorlat segít abban, hogy jobban menjen a rúdon.

Így csináld: 10 percen át végezd, de egy perc alatt egyszerre csak egyszer csináld. Ha 4-6 héten keresztül folytatod, egyre több húzódzkodást tudsz végrehajtani.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft