7 mentális motiváció, hogy jobban menjen az edzés

Nem titok, hogy az eredmények megszerzéséhez fejben is oda kell tenned magad. Mutatunk 7 tippet, amivel sikerülhet átlendülnöd a mentális korlátaidon és új erőre kaphatsz.

Nem titok, hogy az eredmények megszerzéséhez fejben is oda kell tenned magad. Mutatunk 7 tippet, amivel sikerülhet átlendülnöd a mentális korlátaidon és új erőre kaphatsz.

Melegítsd be
Ahogy az izmaidnak, úgy az agyadnak is szüksége van bemelegítésre. Vizualizáld az edzést,, motiváld magad.

Telefonálj
Minden jobb a haverokkal. Keress hozzád hasonló barátokat és menjetek együtt edzeni.

Beszélj magadhoz
Egy mantra, vagy néhány pozitív mondat edzés előtt segíthet abban, hogy jobban teljesíts a teremben

A cikk folytatását itt találod

Videó! A középsulis futó inkább lelapátolta a havat a pályáról, futópadon futás helyett

A hó nem lehet akadály, ha profi és elkötelezett sportoló vagy. A legtöbb 18 évesnek a nagy hó annyit jelent, hogy kicsit tovább időzhet el otthon.

Teljes testet átmozgató bemelegítés 2 perc alatt

Biztosítsd be a győzelmedet a következő gyakorlatokkal!

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft