7 mentális motiváció, hogy jobban menjen az edzés

Nem titok, hogy az eredmények megszerzéséhez fejben is oda kell tenned magad. Mutatunk 7 tippet, amivel sikerülhet átlendülnöd a mentális korlátaidon és új erőre kaphatsz.

Nem titok, hogy az eredmények megszerzéséhez fejben is oda kell tenned magad. Mutatunk 7 tippet, amivel sikerülhet átlendülnöd a mentális korlátaidon és új erőre kaphatsz.

Melegítsd be
Ahogy az izmaidnak, úgy az agyadnak is szüksége van bemelegítésre. Vizualizáld az edzést,, motiváld magad.

Telefonálj
Minden jobb a haverokkal. Keress hozzád hasonló barátokat és menjetek együtt edzeni.

Beszélj magadhoz
Egy mantra, vagy néhány pozitív mondat edzés előtt segíthet abban, hogy jobban teljesíts a teremben

A cikk folytatását itt találod

Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft