Ezt a gyakorlatot muszáj kipróbálnod a vállaidra és törzsedre!

A pliometrikus fekvőtámasz walkout fejleszti a mobilitást, nyújtja a hátad, de erősíti a vállizmaid és a törzsed is.

A pliometrikus fekvőtámasz walkout fejleszti a mobilitást, nyújtja a hátad, de erősíti a vállizmaid és a törzsed is.

Mivel pliometrikus, kissé be kell hajlítanod a könyökeid, így megvédhetet az ízületeidet és csökken az esély a sérülésre.

Végezz 30-60 másodperces sorozatokat, vagy építsd be a felsőtest edzésedbe!

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

A legrosszabb ételek izomnöveléshez

Kemény az edzésrved, heti 5-ször lemész gyúrni, de nem izmosodsz? Mit eszel?

Golyóbotox -miért használja egyre több férfi?

A férfiak nem tesznek ilyet! Persze, álmodban. Állítólag jövőre ez lesz az új őrület, amit sokan kipróbálnak majd.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés