Ezt a gyakorlatot muszáj kipróbálnod a vállaidra és törzsedre!

A pliometrikus fekvőtámasz walkout fejleszti a mobilitást, nyújtja a hátad, de erősíti a vállizmaid és a törzsed is.

A pliometrikus fekvőtámasz walkout fejleszti a mobilitást, nyújtja a hátad, de erősíti a vállizmaid és a törzsed is.

Mivel pliometrikus, kissé be kell hajlítanod a könyökeid, így megvédhetet az ízületeidet és csökken az esély a sérülésre.

Végezz 30-60 másodperces sorozatokat, vagy építsd be a felsőtest edzésedbe!

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft