Gyilkos tricepszedzés 7 gyakorlattal

Durrantsd be a karjaid ezzel a 7 gyakorlattal, hogy jól nézz ki pólóban és anélkül is.

Durrantsd be a karjaid ezzel a 7 gyakorlattal, hogy jól nézz ki pólóban és anélkül is.

  1. Kábeles letolás: 3x10, 1 perc pihenő
  2. Skull crushe: 3x10-12, szuperszett
  3. Mellből nyomás ferdepadon: 3x10-12: 1 perc pihenő
  4. Tolódzkodás padon: 3x10-12, 1 perc pihenő
  5. Gyémánt fekvőtámasz: 3x15-20, 1 perc pihenő
  6. Tricepsznyújtás állva, kábeles gépen, fej fölött: 3x10-12, szuperszett
  7. Kábeles letolás egyenes karral: 3x10-12, szuperszett
Olvasd el ezt is!
Nézd meg, mit üzen neked Nagy Laci!

A kézilabdázóval beszélgettünk egy kicsit a sportról, táplálkozásról és regenerációról.

A lobbizás alapjai - legyél profi az érdekeid érvényesítésében!

Az érdekeid érvényesítéséhez érdemes megfogadnod néhány tippet, főleg akkor, ha befolyásolni szeretnéd a jogi szabályozásokat.

4 őrült jel, hogy megcsal

Egy új kutatás szerint többször kényezteted a párod orálisan, ha veszélyben érzed magad és attól tartasz, megcsal.

Miért edz annyi sportoló maszkban?

LeBron James és Hosszú Katinka is maszkban edz. Megmutatjuk, hogyan hatnak a maszkok a teljesítményedre.

Ennyi egészségtelen ételt ehetsz gond nélkül

Egy új kutatás szerint sokan úgy gondolják, hogy bizonyos mennyiségben bármiből ehetnek, amiből akarnak, pedig a sok kicsi sokra megy. Persze, ha a héten 1 nap megjutalmazod magad valamilyen édességgel, nem lesz baj, csak akkor, ha a csalónapból csalóhét lesz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés