Gyilkos edzésterv hasra, ami a hátad is izmosabbá teszi

Csak egy gumiszalagra van hozzá szükséged!

Csak egy gumiszalagra van hozzá szükséged!

A fekve, gumiszalaggal végzett biciklizés keményen megdolgoztatja a hasizmaid, de a hátad alsó részét és a csípőd is. Utóbbiból azért is profitálhatsz, mert így jobban megy majd a guggolás és a futás is! Nézd meg a videót, aztán csinálj 10-20 ismétlést, vagy végezd 1-2 percen keresztül. A bemelegítésedbe és beépítheted, vagy bármilyen köredzésbe szuper hasizom gyakorlat.

Olvasd el ezt is!
Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft