Gyilkos edzésterv hasra, ami a hátad is izmosabbá teszi

Csak egy gumiszalagra van hozzá szükséged!

Csak egy gumiszalagra van hozzá szükséged!

A fekve, gumiszalaggal végzett biciklizés keményen megdolgoztatja a hasizmaid, de a hátad alsó részét és a csípőd is. Utóbbiból azért is profitálhatsz, mert így jobban megy majd a guggolás és a futás is! Nézd meg a videót, aztán csinálj 10-20 ismétlést, vagy végezd 1-2 percen keresztül. A bemelegítésedbe és beépítheted, vagy bármilyen köredzésbe szuper hasizom gyakorlat.

Olvasd el ezt is!
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft