Nagyobb karok 6 gyakorlattal

A bicepszezés és tricepsznyújtás mellé ideje új gyakorlatokat keresned, hogy pólóban is jól mutassanak a karizmaid.

A bicepszezés és tricepsznyújtás mellé ideje új gyakorlatokat keresned, hogy pólóban is jól mutassanak a karizmaid.

BJ Gaddour, a MH személyi edzője megmutatja, hogyan dolgoztathatod meg az izmaid hatékonyan úgy, hogy közben a sérülések esélyét is minimálisra csökkented. A következő edzéstervben bicepszre és tricepszre kell edzened, a gyakorlatok maradnak, csak a fogások változnak. Így más-más izmaid dolgoztathatod meg.

Minden gyakorlatból végezz 10 ismétlést, közöttük pedig tarts 10-20 mp pihenőt. Amint végeztél a 6-tal, pihenj 1 percig. Ez egy kör, neked pedig 3-5-öt kell teljesítened. A gyakorlatokat és helyes végrehajtásukat a videóban találod:

Olvasd el ezt is!
Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft