Nagyobb karok 6 gyakorlattal

A bicepszezés és tricepsznyújtás mellé ideje új gyakorlatokat keresned, hogy pólóban is jól mutassanak a karizmaid.

A bicepszezés és tricepsznyújtás mellé ideje új gyakorlatokat keresned, hogy pólóban is jól mutassanak a karizmaid.

BJ Gaddour, a MH személyi edzője megmutatja, hogyan dolgoztathatod meg az izmaid hatékonyan úgy, hogy közben a sérülések esélyét is minimálisra csökkented. A következő edzéstervben bicepszre és tricepszre kell edzened, a gyakorlatok maradnak, csak a fogások változnak. Így más-más izmaid dolgoztathatod meg.

Minden gyakorlatból végezz 10 ismétlést, közöttük pedig tarts 10-20 mp pihenőt. Amint végeztél a 6-tal, pihenj 1 percig. Ez egy kör, neked pedig 3-5-öt kell teljesítened. A gyakorlatokat és helyes végrehajtásukat a videóban találod:

Olvasd el ezt is!
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft