Nagyobb karok 6 gyakorlattal

A bicepszezés és tricepsznyújtás mellé ideje új gyakorlatokat keresned, hogy pólóban is jól mutassanak a karizmaid.

A bicepszezés és tricepsznyújtás mellé ideje új gyakorlatokat keresned, hogy pólóban is jól mutassanak a karizmaid.

BJ Gaddour, a MH személyi edzője megmutatja, hogyan dolgoztathatod meg az izmaid hatékonyan úgy, hogy közben a sérülések esélyét is minimálisra csökkented. A következő edzéstervben bicepszre és tricepszre kell edzened, a gyakorlatok maradnak, csak a fogások változnak. Így más-más izmaid dolgoztathatod meg.

Minden gyakorlatból végezz 10 ismétlést, közöttük pedig tarts 10-20 mp pihenőt. Amint végeztél a 6-tal, pihenj 1 percig. Ez egy kör, neked pedig 3-5-öt kell teljesítened. A gyakorlatokat és helyes végrehajtásukat a videóban találod:

Olvasd el ezt is!
Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Ezt az egy gyakorlatot végezd el az erős farizmokért

Ha voltál már jógázni, biztos, hogy ismerős lesz a következő gyakorlat!

Hihetetlen átalakulás: a spanyol hajléktalan férfi sírva fakadt, miután meglátta magát

Egy menő spanyol fodrászat alakította át Jose Antoniót, az 55 éves hajléktalan férfit. A szalon tulajdonosa már egy ideje ismerte a férfit, aki egy parkolóban próbált pénzt gyűjteni.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft