Nagyobb karok 6 gyakorlattal

A bicepszezés és tricepsznyújtás mellé ideje új gyakorlatokat keresned, hogy pólóban is jól mutassanak a karizmaid.

A bicepszezés és tricepsznyújtás mellé ideje új gyakorlatokat keresned, hogy pólóban is jól mutassanak a karizmaid.

BJ Gaddour, a MH személyi edzője megmutatja, hogyan dolgoztathatod meg az izmaid hatékonyan úgy, hogy közben a sérülések esélyét is minimálisra csökkented. A következő edzéstervben bicepszre és tricepszre kell edzened, a gyakorlatok maradnak, csak a fogások változnak. Így más-más izmaid dolgoztathatod meg.

Minden gyakorlatból végezz 10 ismétlést, közöttük pedig tarts 10-20 mp pihenőt. Amint végeztél a 6-tal, pihenj 1 percig. Ez egy kör, neked pedig 3-5-öt kell teljesítened. A gyakorlatokat és helyes végrehajtásukat a videóban találod:

Olvasd el ezt is!
A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

A legtöbb nő ezt gondolja arról, mekkora a szerszámod

Fontosabb dolgok is vannak annál, hogy mit rejt az alsógatyád!

A tudomány szerint ez a legjobb időpont a szexre

Egy új kutatásból kiderül, melyik napszakban a legjobb csinálni!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft