3 mozdulat, 5 kör - egyetlen core edzés

A következő gyakorlatsor tökéletes hasazáshoz, de a törzsimaid is megdolgoztatja - vagyis a csípődtől a vállaidig mindent.

A következő gyakorlatsor tökéletes hasazáshoz, de a törzsimaid is megdolgoztatja - vagyis a csípődtől a vállaidig mindent.

Így csináld:

Minden gyakorlatból végezz annyit, amennyit tudsz, csak ezután állj neki a következőnek. Pihenj minél kevesebbet. Ha végeztél az egész körrel, pihenj 1-2 percet. 3-5 kört végezz! A 3 gyakorlat helyes végrehajtását megtalálod a videóban:

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Nagyobb karok 6 gyakorlattal
Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft