Ez a motivációs trükk 13.000 embernél bevált. Ideje neked is kipróbálni!

Nyugdtan forgasd a szemed, de a nyálas és unalomig ismételt mantrák, mint például a „Meg tudom csinálni”, tényleg segíthetnek.

Nyugdtan forgasd a szemed, de a nyálas és unalomig ismételt mantrák, mint például a „Meg tudom csinálni”, tényleg segíthetnek.

Több mint 44.000 ember részvételével készült kutatás, mely során az alanyoknak egy netes játékot kellett játszaniuk, közben pedig a következő 3 motivációs technika közül alkalmazták az egyiket:

Egy pozitív mantrát ismételgettek egy stratégián gondolkodtak a fejükben előre lejátszották a játékot

Nagyjából 13.000 ember alkalmazta az első trükköt, ők teljesítettek végül a legjobban. Még a kontrollcsoportot is legyőzték 9 százalékkal, akiknek semmilyen motivációs stratégiát nem kellett bevetniük.

A szakértők szerint a siker titka, hogy a pozitív gondolatok pozitív érzelmeket váltanak ki, ráadásul izgatottá válsz, jobban koncentrálsz és így a teljesítményed is javul.

A mantrák segíthetnek bármilyen olyan feladat teljesítésében, amihez mentális koncentrációra van szükség, például állásinterjúra, vagy maratonfutáshoz is hasznosak. A saját mantrád mindig úgy találd ki, hogy a végső célod fogalmazódjon meg benne. Állásinterjú előtt jó lehet az „Én kapom meg a munkát”, futásnál pedig a „Megdöntöm a rekordom.”

Lehet, hogy még mindig nem hiszel nekünk, pedig tényleg fejben dől el minden!

Olvasd el ezt is!
Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft