Fejleszd tovább a deadlftet!

Ha párszor megállsz a gyakorlat elvégzése közben, nagy előnyökhöz juthasz.

Néha a fejlődés leggyorsabb módja, ha megállsz. A videóban látható, ahogy BJ Gaddour is ezt teszi a deadlift elvégzése közben. Ha követed a példáját, hamarosan nehezebb súlyokkal végezheted a gyakorlatot.

A lényeg, hogy azoknál a pontoknál állj meg, amik általában lelassítanak. Ezek általában a súly megemelése utáni pillanat, a gyakorlat középső része és közvetlenül a vége előtti utolsó mozdulat. Ha viszont mindegyik résznél megállsz 1-5 másodpercre, a gyakorlat legfontosabb részeit fejlesztheted - ráadásul a hasizmod is-, így több ismétlést tudsz elvégezni nehezebb súllyal.

Olvasd el ezt is!
Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft