Fejleszd tovább a deadlftet!

Ha párszor megállsz a gyakorlat elvégzése közben, nagy előnyökhöz juthasz.

Néha a fejlődés leggyorsabb módja, ha megállsz. A videóban látható, ahogy BJ Gaddour is ezt teszi a deadlift elvégzése közben. Ha követed a példáját, hamarosan nehezebb súlyokkal végezheted a gyakorlatot.

A lényeg, hogy azoknál a pontoknál állj meg, amik általában lelassítanak. Ezek általában a súly megemelése utáni pillanat, a gyakorlat középső része és közvetlenül a vége előtti utolsó mozdulat. Ha viszont mindegyik résznél megállsz 1-5 másodpercre, a gyakorlat legfontosabb részeit fejlesztheted - ráadásul a hasizmod is-, így több ismétlést tudsz elvégezni nehezebb súllyal.

Olvasd el ezt is!
73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft