Fejleszd tovább a deadlftet!

Ha párszor megállsz a gyakorlat elvégzése közben, nagy előnyökhöz juthasz.

Néha a fejlődés leggyorsabb módja, ha megállsz. A videóban látható, ahogy BJ Gaddour is ezt teszi a deadlift elvégzése közben. Ha követed a példáját, hamarosan nehezebb súlyokkal végezheted a gyakorlatot.

A lényeg, hogy azoknál a pontoknál állj meg, amik általában lelassítanak. Ezek általában a súly megemelése utáni pillanat, a gyakorlat középső része és közvetlenül a vége előtti utolsó mozdulat. Ha viszont mindegyik résznél megállsz 1-5 másodpercre, a gyakorlat legfontosabb részeit fejlesztheted - ráadásul a hasizmod is-, így több ismétlést tudsz elvégezni nehezebb súllyal.

Olvasd el ezt is!
Miért vagy farkaséhes edzés után?

Közvetlenül edzés után agyad nem engedi, hogy éhséget érezz.

Hogyan legyél jobb ember? A Fekete vitorlák színészei elmondják!

A legújabb Men’s Health címlapján szereplő Tom Hopper is játszik a sorozatban. A magazinban megjelent cikkből sokat tanulhatsz az edzés terén, de az interjúalanyok videóban is tippeket adnak arra, hogyan lehetsz jobb ember.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft