Fejleszd tovább a deadlftet!

Ha párszor megállsz a gyakorlat elvégzése közben, nagy előnyökhöz juthasz.

Néha a fejlődés leggyorsabb módja, ha megállsz. A videóban látható, ahogy BJ Gaddour is ezt teszi a deadlift elvégzése közben. Ha követed a példáját, hamarosan nehezebb súlyokkal végezheted a gyakorlatot.

A lényeg, hogy azoknál a pontoknál állj meg, amik általában lelassítanak. Ezek általában a súly megemelése utáni pillanat, a gyakorlat középső része és közvetlenül a vége előtti utolsó mozdulat. Ha viszont mindegyik résznél megállsz 1-5 másodpercre, a gyakorlat legfontosabb részeit fejlesztheted - ráadásul a hasizmod is-, így több ismétlést tudsz elvégezni nehezebb súllyal.

Olvasd el ezt is!
15 baki, amit az óvszerrel elkövethetsz

Az óvszer felhúzása mára már napi rutinoddá vált, de vajon tudod, hogy kell megfelelően csinálni? Sajnos a legújabb kutatások szerint sokan nem tudják.

5 tipp - randizz kevés pénzből

Újra a húspiacon? Ha az USA-ban élnél azt mondhatnánk, szerencsés vagy, mert ők a 2-3x többször randiznak, mint az Egyesült Királyságban, Ausztáliában, Japánban, vagy Franciaországban.

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés