Őrült edzés haladóknak - válj erősebbé és robbanékonyabbá

Erősebb lehetsz és az állóképességed is javulhat, ráadásul még jobb futó is válhat belőled, ha elvégzed a következő gyakorlatokat.

Erősebb lehetsz és az állóképességed is javulhat, ráadásul még jobb futó is válhat belőled, ha elvégzed a következő gyakorlatokat.

Az ismétlésszám minden körrel nő, viszont 6 perc alatt végezhetsz is vele. A videóban bemutatott gyakorlatokból végezz 1-1 ismétlést az első körben. Mindegyik körben növeld 1-gyel az ismétlésszmot. Annyi kört végezz, amennyit csak tudsz, 6 perc alatt.

A tested legelhanyagoltabb izmai

Nagyon gyakori eset, hogy a számítógép előtt dolgozóknak jelentősen meggyengül a mély nyaki hajlítóizmuk, mondja Bill Hartman, a Men’s Health tanácsadója és az Indianapolos Fitness and Sports Training tulajdonosa. „Ez a két izom a torok és a gerinc között található. Ezek felelősek a fej megtartásáért.”Mi történik, ha ezek az izmok meggyengülnek? Hát, semmi jó: fejfájás, nyakfájás és ’nem tudok hátrafordulni tolatáskor’ –szindróma.

Tedd golyóállóvá a hátad!

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

Itt a jövő: megnyílik az első kávézó, ahol robotok elégítik ki orálisan a vendégeket

Fizetnél 22.000 forintot egy kávéért? Na és egy olyanért, amihez kapsz egy orális kényeztetést egy szexrobottól?

6 tipp - tedd ezt, ha teleetted magad

Miről szól a karácsony? A legtöbb helyen a test jelzéseinek figyelmen kívül hagyásáról (ez az 1 szelet még belémfér), a nagy zabálásról.

Ez a srác több mint 200 méteres magasságban teker

Az osztrák trialos, Fabio Wibmer csak 21 éves, de nagyon vakmerő.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés