Őrült edzés haladóknak - válj erősebbé és robbanékonyabbá

Erősebb lehetsz és az állóképességed is javulhat, ráadásul még jobb futó is válhat belőled, ha elvégzed a következő gyakorlatokat.

Erősebb lehetsz és az állóképességed is javulhat, ráadásul még jobb futó is válhat belőled, ha elvégzed a következő gyakorlatokat.

Az ismétlésszám minden körrel nő, viszont 6 perc alatt végezhetsz is vele. A videóban bemutatott gyakorlatokból végezz 1-1 ismétlést az első körben. Mindegyik körben növeld 1-gyel az ismétlésszmot. Annyi kört végezz, amennyit csak tudsz, 6 perc alatt.

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft