30:60:90 - brutál zsírégető edzés

Mutatunk egy kemény, teljes testet átmozgató edzést, amit akkor érdemes bevetned, ha nincs sko időd. (Amúgy örülni fogsz, hogy csak 12 perc).

Mutatunk egy kemény, teljes testet átmozgató edzést, amit akkor érdemes bevetned, ha nincs sko időd. (Amúgy örülni fogsz, hogy csak 12 perc).

Így csináld: Végezd el a gyakorlatokat egymás után:

  1. Kettlebelles taposás (AMRAP) 30 mp, 10 mp pihenő
  2. Amerikai kettlebell lendítés: (AMRAP) 60 mp, 20 mp pihenő
  3. Felülés nyújtott lábbal és guggolából felugrás: 10-10 ismétlést 90 mp-n keresztül, aztán 30 mp pihenő.

Ez egy kör, neked 3-at kell teljesítened.

Fájdalmas vége lesz! Így rontod el a fekvenyomást

A vállfájás oka lehet, hogy a kedvenc gyakorlatod, a fekvenyomás.

A nők szexibbnek, magabiztosabbnak és intelligensebbnek tartanak, ha...

Ideje újragondolni, hogy kit fogadsz be szárnysegédnek. Lehet, hogy nem is a legjobb haveroddal kellene elindulnod csajozni?

11 szextipp, ami feldobja a megszokottá vált házaséletet

Kapd elő ezt a listát, és ne félj használni!

Mit árul el a szülinapod a szexuális életedről?

Gondolkodtál már azon, miért jobb valakivel a szex? A biológiai tulajdonságokon kívül a születésnapod is kihathat arra, kivel, mennyire élvezed.

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft