Így változtasd a fekvőtámaszt core edzéssé

Alapból is dolgoznak fekvőtámaszozás közben a törzsizmaid, de ha egyensúlyozol is közben, még keményebbé teheted a gyakorlatot.

Alapból is dolgoznak fekvőtámaszozás közben a törzsizmaid, de ha egyensúlyozol is közben, még keményebbé teheted a gyakorlatot.

Mivel a következő komplex gyakorlatok során kevésbé leszel stabil, a törzsednek keményebben kell dolgoznia, hogy fenntartsa a szabályos pózt, ráadásul a csípőd, farizmaid, a hátad alsó részén lévő izmok, a hasizmaid, vállizmaid is edződnek.

Így csináld:

  1. végezz egy fekvőtámaszt, majd emeld fel a bal kezed 1 mp-re
  2. végezz egy fekvőtámaszt, majd emeld fel a jobb kezed 1 mp-re
  3. végezz egy fekvőtámaszt, majd emeld fel a bal lábad 1 mp-re
  4. végezz egy fekvőtámaszt, majd emeld fel a jobb lábad 1 mp-re
  5. végezz egy fekvőtámaszt, majd fordulj balra és nyújtsd fel a karod
  6. végezz egy fekvőtámaszt, majd fordulj jobbra és nyújtsd fel a karod

Ez egy kör, neked 5-10-et kell teljesítened. Ha sietsz, állítsd be a stoppert 2 percre és végezz annyi kört, amennyit csak tudsz. Nehezíthetsz, ha minden emelést 3 mp-ig tartasz.

Olvasd el ezt is!
Fájdalmas vége lesz! Így rontod el a fekvenyomást

A vállfájás oka lehet, hogy a kedvenc gyakorlatod, a fekvenyomás.

A nők szexibbnek, magabiztosabbnak és intelligensebbnek tartanak, ha...

Ideje újragondolni, hogy kit fogadsz be szárnysegédnek. Lehet, hogy nem is a legjobb haveroddal kellene elindulnod csajozni?

11 szextipp, ami feldobja a megszokottá vált házaséletet

Kapd elő ezt a listát, és ne félj használni!

Mit árul el a szülinapod a szexuális életedről?

Gondolkodtál már azon, miért jobb valakivel a szex? A biológiai tulajdonságokon kívül a születésnapod is kihathat arra, kivel, mennyire élvezed.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft