3 szuper gyakorlat felsőtestre a fekvőtámaszon kívül

Ha már unod a fekvőtámaszt, próbáld ki a következő gyakorlatokat is.

Ha már unod a fekvőtámaszt, próbáld ki a következő gyakorlatokat is.

1. Húzódzkodás
Az egyik legjobb gyakorlat, amit csinálhatsz. Építik a vállizmaid, hátad és a karod is. A törzsed is megdolgoztatja, mivel stabilan kell magad tartanod.

2. Inverz evezés
Közben a vállizmaid, hátad és karod dolgozik és könnyebb, mint a hűzódzkodás, így kezdőknek ideális. Végezheted TRX segítségével, vagy súlyzóval.

3. Tolódzkodás széken
Ha a tricepszed is fejlesztenéd, mindenképp próbáld ki! Azért is jó, mert otthon is elvégezheted, elég hozzá egy szék, amire támaszkodhatsz.

Olvasd el ezt is!
Fájdalmas vége lesz! Így rontod el a fekvenyomást

A vállfájás oka lehet, hogy a kedvenc gyakorlatod, a fekvenyomás.

A nők szexibbnek, magabiztosabbnak és intelligensebbnek tartanak, ha...

Ideje újragondolni, hogy kit fogadsz be szárnysegédnek. Lehet, hogy nem is a legjobb haveroddal kellene elindulnod csajozni?

11 szextipp, ami feldobja a megszokottá vált házaséletet

Kapd elő ezt a listát, és ne félj használni!

Mit árul el a szülinapod a szexuális életedről?

Gondolkodtál már azon, miért jobb valakivel a szex? A biológiai tulajdonságokon kívül a születésnapod is kihathat arra, kivel, mennyire élvezed.

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft