3 szuper gyakorlat felsőtestre a fekvőtámaszon kívül

Ha már unod a fekvőtámaszt, próbáld ki a következő gyakorlatokat is.

Ha már unod a fekvőtámaszt, próbáld ki a következő gyakorlatokat is.

1. Húzódzkodás
Az egyik legjobb gyakorlat, amit csinálhatsz. Építik a vállizmaid, hátad és a karod is. A törzsed is megdolgoztatja, mivel stabilan kell magad tartanod.

2. Inverz evezés
Közben a vállizmaid, hátad és karod dolgozik és könnyebb, mint a hűzódzkodás, így kezdőknek ideális. Végezheted TRX segítségével, vagy súlyzóval.

3. Tolódzkodás széken
Ha a tricepszed is fejlesztenéd, mindenképp próbáld ki! Azért is jó, mert otthon is elvégezheted, elég hozzá egy szék, amire támaszkodhatsz.

Olvasd el ezt is!
Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft