3 szuper gyakorlat felsőtestre a fekvőtámaszon kívül

Ha már unod a fekvőtámaszt, próbáld ki a következő gyakorlatokat is.

Ha már unod a fekvőtámaszt, próbáld ki a következő gyakorlatokat is.

1. Húzódzkodás
Az egyik legjobb gyakorlat, amit csinálhatsz. Építik a vállizmaid, hátad és a karod is. A törzsed is megdolgoztatja, mivel stabilan kell magad tartanod.

2. Inverz evezés
Közben a vállizmaid, hátad és karod dolgozik és könnyebb, mint a hűzódzkodás, így kezdőknek ideális. Végezheted TRX segítségével, vagy súlyzóval.

3. Tolódzkodás széken
Ha a tricepszed is fejlesztenéd, mindenképp próbáld ki! Azért is jó, mert otthon is elvégezheted, elég hozzá egy szék, amire támaszkodhatsz.

Olvasd el ezt is!
10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Mit árul el a barátainak a szexuális életetekről?

Ha nem vagy a közelében, az összes titkotokat kifecsegi a barátnőd?

A futók intelligensebbek azoknál, akik súlyzós edzést végeznek?

Egy új kutatásból választ kaphatsz a kérdésre.

6 ok, hogy beszerezd az új számunkat

Csapj le legújabb számunkra! Címlapon Justin Theroux, megmutatjuk, hogyan próbáld megérteni a nőket, milyen ételekkel lehetsz izmosabb, de az is kiderül, hogyan zökkenhetsz ki a mindennapi teendőkből, hogy nyugodtabbá válj. Ja, és a magazinban találsz egy izmos edzéstervet combra, de kezdő fogyókúrázóknak is mutatunk pár hatékony zsírégető gyakorlatot.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft