Növeld a HGH szinted természetes módszerekkel

A pubertás kor után a szervezet növekedési hormon szintje elkezd csökkenni. Ezt a csökkenést azonban lelassíthatod, ha fitt, egészséges élete élsz. Tippjeink segítségével a HGH-tank soha nem fog kiürülni.

A pubertás kor után a szervezet növekedési hormon szintje elkezd csökkenni. Ezt a csökkenést azonban lelassíthatod, ha fitt, egészséges élete élsz. Tippjeink segítségével a HGH-tank soha nem fog kiürülni.

Turbózd fel az edzéseid
Semmi sem növeli úgy a HGH szintet, mint egy kardió edzés, állítja Dr. Arthur Weltman. A nagy mennyiségű növekedési hormon termelődést azonban nem az edzés hossza, hanem annak intenzitása fogja előidézni. 45 percnyi tekerés vagy futás nagyon hosszúnak tűnhet. Próbálj inkább hetente legalább 2 alkalommal rövidebb, de kifejezetten intenzív kardió edzéseket beiktatni.

Dolgozz nagyobb súlyokkal
A súlyzós edzéseknél szintén az intenzitás a döntő, mondja Dr. Weltman. A köredzés – amikor egyik gyakorlat után pihenő nélkül már kezded is a következőt – az egyik leghatékonyabb HGH termelődés fokozó. Weltman azt javasoltja, hogy olyan súlyt válassz, amivel maximum 8 ismétlést tudsz megcsinálni. Ez durván a 75%-a annak a legnagyobb súlynak, amit egyszer ki tudsz nyomni. Így kellően nehéz lesz az edzés a HGH termelődés fokozásához, de még nem veszélyes és nem kivitelezhetetlenül nehéz. A cél heti 2 ilyen edzés.

Pihenj többet
A növekedési hormon termelődés alvás alatt a legnagyobb mértékű, magyarázza Dr. Michael Grandner alváskutató. Nagy mennyiségű hormontermelődés azonban csak akkor várható, ha az alvásidő legnagyobb részt az éjszaka első felét tölti ki. „A legtöbben nem így pihennek,” mondja. A szoba hőmérséklete pedig legyen 18-21C között. Alacsonyabb környezeti hőmérséklet mellett ugyanis hamarabb kerülünk mélyalvási fázisa.

Szabadulj ki a zsírbörtönből
Zsigeri zsírszövetnek a belső szerveket körülölelő zsírszövetet nevezik. Ahogy ennek mennyisége növekszik, vele arányosan csökkenni fog a növekedési hormon termelődés. Érdemes tehát a finomított szénhidrátokat egészséges zsírokra cserélni, mint például olajos magvak, olíva olaj, vagy avokádó. Ezek az ételek a vér inzulinszintjének szabályozásán keresztül segítenek megszabadulni a zsigeri zsírszövetektől, magyarázza Dr. David Ludwig, a Harvard Egyetem táplálkozási szakértője.

Kerüld a felesleges táplálékkiegészítőket
Egyes tanulmányok szerint bizonyos táplálékkiegészítők, mint pl. az L-karnitin fokozhatják a HGH termelődését, állítja Dr. Mark Moyad, kutatóorvos. Ehhez azonban rengeteg tablettát kell szedni mapi rendszerességgel. Mindemellett a testmozgás legalább ennyire, vagy akár még jobban is megemeli a HGH szintet, magyarázza Dr. Moyad. A lényeg: kerüld a felesleges pénzkidobást.

Fájdalmas vége lesz! Így rontod el a fekvenyomást

A vállfájás oka lehet, hogy a kedvenc gyakorlatod, a fekvenyomás.

A nők szexibbnek, magabiztosabbnak és intelligensebbnek tartanak, ha...

Ideje újragondolni, hogy kit fogadsz be szárnysegédnek. Lehet, hogy nem is a legjobb haveroddal kellene elindulnod csajozni?

11 szextipp, ami feldobja a megszokottá vált házaséletet

Kapd elő ezt a listát, és ne félj használni!

Mit árul el a szülinapod a szexuális életedről?

Gondolkodtál már azon, miért jobb valakivel a szex? A biológiai tulajdonságokon kívül a születésnapod is kihathat arra, kivel, mennyire élvezed.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft