Növeld a HGH szinted természetes módszerekkel

A pubertás kor után a szervezet növekedési hormon szintje elkezd csökkenni. Ezt a csökkenést azonban lelassíthatod, ha fitt, egészséges élete élsz. Tippjeink segítségével a HGH-tank soha nem fog kiürülni.

A pubertás kor után a szervezet növekedési hormon szintje elkezd csökkenni. Ezt a csökkenést azonban lelassíthatod, ha fitt, egészséges élete élsz. Tippjeink segítségével a HGH-tank soha nem fog kiürülni.

Turbózd fel az edzéseid
Semmi sem növeli úgy a HGH szintet, mint egy kardió edzés, állítja Dr. Arthur Weltman. A nagy mennyiségű növekedési hormon termelődést azonban nem az edzés hossza, hanem annak intenzitása fogja előidézni. 45 percnyi tekerés vagy futás nagyon hosszúnak tűnhet. Próbálj inkább hetente legalább 2 alkalommal rövidebb, de kifejezetten intenzív kardió edzéseket beiktatni.

Dolgozz nagyobb súlyokkal
A súlyzós edzéseknél szintén az intenzitás a döntő, mondja Dr. Weltman. A köredzés – amikor egyik gyakorlat után pihenő nélkül már kezded is a következőt – az egyik leghatékonyabb HGH termelődés fokozó. Weltman azt javasoltja, hogy olyan súlyt válassz, amivel maximum 8 ismétlést tudsz megcsinálni. Ez durván a 75%-a annak a legnagyobb súlynak, amit egyszer ki tudsz nyomni. Így kellően nehéz lesz az edzés a HGH termelődés fokozásához, de még nem veszélyes és nem kivitelezhetetlenül nehéz. A cél heti 2 ilyen edzés.

Pihenj többet
A növekedési hormon termelődés alvás alatt a legnagyobb mértékű, magyarázza Dr. Michael Grandner alváskutató. Nagy mennyiségű hormontermelődés azonban csak akkor várható, ha az alvásidő legnagyobb részt az éjszaka első felét tölti ki. „A legtöbben nem így pihennek,” mondja. A szoba hőmérséklete pedig legyen 18-21C között. Alacsonyabb környezeti hőmérséklet mellett ugyanis hamarabb kerülünk mélyalvási fázisa.

Szabadulj ki a zsírbörtönből
Zsigeri zsírszövetnek a belső szerveket körülölelő zsírszövetet nevezik. Ahogy ennek mennyisége növekszik, vele arányosan csökkenni fog a növekedési hormon termelődés. Érdemes tehát a finomított szénhidrátokat egészséges zsírokra cserélni, mint például olajos magvak, olíva olaj, vagy avokádó. Ezek az ételek a vér inzulinszintjének szabályozásán keresztül segítenek megszabadulni a zsigeri zsírszövetektől, magyarázza Dr. David Ludwig, a Harvard Egyetem táplálkozási szakértője.

Kerüld a felesleges táplálékkiegészítőket
Egyes tanulmányok szerint bizonyos táplálékkiegészítők, mint pl. az L-karnitin fokozhatják a HGH termelődését, állítja Dr. Mark Moyad, kutatóorvos. Ehhez azonban rengeteg tablettát kell szedni mapi rendszerességgel. Mindemellett a testmozgás legalább ennyire, vagy akár még jobban is megemeli a HGH szintet, magyarázza Dr. Moyad. A lényeg: kerüld a felesleges pénzkidobást.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

A kutyák azt is kiszagolják, ha bunkó vagy

A kutyád feltétel nélkül szeret - de ettől még észreveszi, ha rosszban sántikálsz.

10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft