Vállkímélő fekvenyomás

Nincs egyértelmű bizonyíték, hogy a fekvenyomás teszi tönkre a vállad. Mindenesetre a következő 4 egyszerű lépéssel javíthatsz a technikádon, tehermentesítve ízületeidet, s közben egyenes úton mentelve az egyéni csúcsod felé.

Nincs egyértelmű bizonyíték, hogy a fekvenyomás teszi tönkre a vállad. Mindenesetre a következő 4 egyszerű lépéssel javíthatsz a technikádon, tehermentesítve ízületeidet, s közben egyenes úton mentelve az egyéni csúcsod felé.

1/ Igen, ezúttal tedd szét a lábad

A fekvenyomás teljestest gyakorlat. Minél többet dolgozik közben az alsótested, annál kevésbé feszülnek majd vállaid a súly terhe alatt. Lábaidat széles terpeszben tedd a talajra, és a talpaiddal erősen simulj hozzá. Az ismétlések közben erősen nyomd a talajhoz a talpaid, támogatva a súly elindítását a mellkastól.

2/ Öleld a padot

Mielőtt ráfognál a rúdra, húzd össze és lefelé a lapockáid, vállaiddal „átölelve” a padot. Tarts meg ezt a pozíciót a gyakorlat egésze alatt, így a nyomásaidnak stabil alapot adsz.

3/ Szűkítsd a fogást

Ha szélesebben fogsz a rúdra, lerövidíted a súly útját, de a vállaid sérülékenyebbé válnak. Inkább vállszélességű fogással dolgozz, a súly levétele után semmiképp ne változtass a kézfejek helyzetén.

4/ Húzz, mielőtt tolsz

Amikor „ledobod” a súlyt a mellkasodra és engeded azt a szegcsontodról visszapattanni, biztos kézzel készíted elő a sérülést. Helyette a felső hátizmok összehúzásával engedd a súlyt a mellkasodhoz, majd told el a magadtól a rudat, miközben hátad felső részét a padnak feszíted.

Olvasd el ezt is!
Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft