Az egyetlen edzésterv alsótestre, amire szükséged van

Ezzel a minimalista edzéstervvel megdolgoztathatod a farizmaid, a combhajlítód és a négyfejű combizmod is.

Ezzel a minimalista edzéstervvel megdolgoztathatod a farizmaid, a combhajlítód és a négyfejű combizmod is.

3 gyakorlatot kell elvégezned, ezeknek a nehézségét viszont érdemes variálnod a maximális hatás elérésének érdekében.

A 3 gyakorlat:

  • Csípőemelés súlyzóval
  • Felrántás
  • Guggolás elöl tartott súlyzóval

Az első alkalommal végezd nehéz súlyzókkal a gyakorlatokat, 3-5 szettet hajts végre 3-5 ismétléssal, 2 perc pihenőt tartva a szettek között.

Közepesen nehéz súlyzókkal végezz 3-4x 8-12 ismétlést, 90 p pihenővel.

Könnyű súllyal pedig 2-3x15-20 ismétlést végezz, 1 perc pihenővel a szettek között.

Ezt 4-6 héten át ismételd.

Fájdalmas vége lesz! Így rontod el a fekvenyomást

A vállfájás oka lehet, hogy a kedvenc gyakorlatod, a fekvenyomás.

A nők szexibbnek, magabiztosabbnak és intelligensebbnek tartanak, ha...

Ideje újragondolni, hogy kit fogadsz be szárnysegédnek. Lehet, hogy nem is a legjobb haveroddal kellene elindulnod csajozni?

11 szextipp, ami feldobja a megszokottá vált házaséletet

Kapd elő ezt a listát, és ne félj használni!

Mit árul el a szülinapod a szexuális életedről?

Gondolkodtál már azon, miért jobb valakivel a szex? A biológiai tulajdonságokon kívül a születésnapod is kihathat arra, kivel, mennyire élvezed.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft