Az egyetlen edzésterv alsótestre, amire szükséged van

Ezzel a minimalista edzéstervvel megdolgoztathatod a farizmaid, a combhajlítód és a négyfejű combizmod is.

Ezzel a minimalista edzéstervvel megdolgoztathatod a farizmaid, a combhajlítód és a négyfejű combizmod is.

3 gyakorlatot kell elvégezned, ezeknek a nehézségét viszont érdemes variálnod a maximális hatás elérésének érdekében.

A 3 gyakorlat:

  • Csípőemelés súlyzóval
  • Felrántás
  • Guggolás elöl tartott súlyzóval

Az első alkalommal végezd nehéz súlyzókkal a gyakorlatokat, 3-5 szettet hajts végre 3-5 ismétléssal, 2 perc pihenőt tartva a szettek között.

Közepesen nehéz súlyzókkal végezz 3-4x 8-12 ismétlést, 90 p pihenővel.

Könnyű súllyal pedig 2-3x15-20 ismétlést végezz, 1 perc pihenővel a szettek között.

Ezt 4-6 héten át ismételd.

Olvasd el ezt is!
Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft