Nagy kar tudományos alapokon

Ez a Tony Gentilcore által összerakott program mechanikusan csökkenő sorozatokat használ, azt a módszert, amit profi bodybuilderek alkalmaznak a karizmon minden szögből való megdolgozásáért.

Ez a Tony Gentilcore által összerakott program mechanikusan csökkenő sorozatokat használ, azt a módszert, amit profi bodybuilderek alkalmaznak a karizmon minden szögből való megdolgozásáért.

Olvasd el ezt is!

Végrehajtás

Csak akkor tudsz nekiállni a programnak, ha képes vagy 5-ször húzódzkodni. Ez jelenti azt az alapot, aminek hiányában nem hozhatod ki az edzésből a legtöbbet. Végezd el a gyakorlatokat köredzés-szerűen – egyiket a másik után – 10 ismétléssel, 20 másodperces pihenőket tartva. Teljesíts 3-5 kört, 2 perces pihenőkkel közötte, a szokásos edzésed végén.

1. Készítsd elő az izmot

Tartsd a súlyzókat az oldalad mellett, tenyerek befelé néznek. Könyökhajlítással közelítsd a súlyokat a mellkashoz, az alkarokat kifelé forgatva úgy, hogy a végén a tenyerek előre nézzenek. Tartsd ki a pozíciót pár pillanatig, majd lassan engedd vissza a súlyokat kiinduló-helyzetbe. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • A bicepsz alsó részét célozza meg.
  • Segít, hogy a bicepsz magasabbra csúcsosodjon.

2. Érezd, hogy ég

Tartsd a súlyzókat az oldalad mellett, tenyerek befelé néznek. Könyökhajlítással közelítsd a súlyokat a mellkashoz olyan magasra, ami megy a felkar megmozdítása nélkül. Tartsd ki a pozíciót pár másodpercig, majd lassan engedd vissza kiinduló-helyzetbe. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • "Kicsinálja" az összes izmot a könyök és a csukló között

3. Szemben a tűzzel

Tartsd a súlyzókat az oldalad mellett, tenyerek befelé néznek. Könyökhajlítással közelítsd a súlyokat a mellkashoz, az alkarokat befelé forgatva úgy, hogy a végén a tenyerek feléd nézzenek. Tartsd ki a pozíciót pár pillanatig, majd lassan engedd vissza a súlyokat kiinduló-helyzetbe. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • Azokat az elsődleges izmokat célozza meg, melyek a bicepszet építik.

4. Tartsd magad

Támaszkodj egyenes karokkal a csípőmagasságban elhelyezett rúdra. Lépkedj annyira hátra, hogy a súlyod jó részét a kezeid tartsák, tested legyen egyenes. Könyökhajlítással lassan búj a rúd alá addig míg a fej alá nem kerül, majd lassan told vissza magad. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • A tricepszed – a kar legnagyobb izmát – dolgoztatja meg egyedi szögből, és növekedésre ösztönzi.
Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

A kutyák azt is kiszagolják, ha bunkó vagy

A kutyád feltétel nélkül szeret - de ettől még észreveszi, ha rosszban sántikálsz.

10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft