Nagy kar tudományos alapokon

Ez a Tony Gentilcore által összerakott program mechanikusan csökkenő sorozatokat használ, azt a módszert, amit profi bodybuilderek alkalmaznak a karizmon minden szögből való megdolgozásáért.

Ez a Tony Gentilcore által összerakott program mechanikusan csökkenő sorozatokat használ, azt a módszert, amit profi bodybuilderek alkalmaznak a karizmon minden szögből való megdolgozásáért.

Olvasd el ezt is!

Végrehajtás

Csak akkor tudsz nekiállni a programnak, ha képes vagy 5-ször húzódzkodni. Ez jelenti azt az alapot, aminek hiányában nem hozhatod ki az edzésből a legtöbbet. Végezd el a gyakorlatokat köredzés-szerűen – egyiket a másik után – 10 ismétléssel, 20 másodperces pihenőket tartva. Teljesíts 3-5 kört, 2 perces pihenőkkel közötte, a szokásos edzésed végén.

1. Készítsd elő az izmot

Tartsd a súlyzókat az oldalad mellett, tenyerek befelé néznek. Könyökhajlítással közelítsd a súlyokat a mellkashoz, az alkarokat kifelé forgatva úgy, hogy a végén a tenyerek előre nézzenek. Tartsd ki a pozíciót pár pillanatig, majd lassan engedd vissza a súlyokat kiinduló-helyzetbe. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • A bicepsz alsó részét célozza meg.
  • Segít, hogy a bicepsz magasabbra csúcsosodjon.

2. Érezd, hogy ég

Tartsd a súlyzókat az oldalad mellett, tenyerek befelé néznek. Könyökhajlítással közelítsd a súlyokat a mellkashoz olyan magasra, ami megy a felkar megmozdítása nélkül. Tartsd ki a pozíciót pár másodpercig, majd lassan engedd vissza kiinduló-helyzetbe. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • "Kicsinálja" az összes izmot a könyök és a csukló között

3. Szemben a tűzzel

Tartsd a súlyzókat az oldalad mellett, tenyerek befelé néznek. Könyökhajlítással közelítsd a súlyokat a mellkashoz, az alkarokat befelé forgatva úgy, hogy a végén a tenyerek feléd nézzenek. Tartsd ki a pozíciót pár pillanatig, majd lassan engedd vissza a súlyokat kiinduló-helyzetbe. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • Azokat az elsődleges izmokat célozza meg, melyek a bicepszet építik.

4. Tartsd magad

Támaszkodj egyenes karokkal a csípőmagasságban elhelyezett rúdra. Lépkedj annyira hátra, hogy a súlyod jó részét a kezeid tartsák, tested legyen egyenes. Könyökhajlítással lassan búj a rúd alá addig míg a fej alá nem kerül, majd lassan told vissza magad. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • A tricepszed – a kar legnagyobb izmát – dolgoztatja meg egyedi szögből, és növekedésre ösztönzi.
Fájdalmas vége lesz! Így rontod el a fekvenyomást

A vállfájás oka lehet, hogy a kedvenc gyakorlatod, a fekvenyomás.

A nők szexibbnek, magabiztosabbnak és intelligensebbnek tartanak, ha...

Ideje újragondolni, hogy kit fogadsz be szárnysegédnek. Lehet, hogy nem is a legjobb haveroddal kellene elindulnod csajozni?

11 szextipp, ami feldobja a megszokottá vált házaséletet

Kapd elő ezt a listát, és ne félj használni!

Mit árul el a szülinapod a szexuális életedről?

Gondolkodtál már azon, miért jobb valakivel a szex? A biológiai tulajdonságokon kívül a születésnapod is kihathat arra, kivel, mennyire élvezed.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft