Nagy kar tudományos alapokon

Ez a Tony Gentilcore által összerakott program mechanikusan csökkenő sorozatokat használ, azt a módszert, amit profi bodybuilderek alkalmaznak a karizmon minden szögből való megdolgozásáért.

Ez a Tony Gentilcore által összerakott program mechanikusan csökkenő sorozatokat használ, azt a módszert, amit profi bodybuilderek alkalmaznak a karizmon minden szögből való megdolgozásáért.

Olvasd el ezt is!

Végrehajtás

Csak akkor tudsz nekiállni a programnak, ha képes vagy 5-ször húzódzkodni. Ez jelenti azt az alapot, aminek hiányában nem hozhatod ki az edzésből a legtöbbet. Végezd el a gyakorlatokat köredzés-szerűen – egyiket a másik után – 10 ismétléssel, 20 másodperces pihenőket tartva. Teljesíts 3-5 kört, 2 perces pihenőkkel közötte, a szokásos edzésed végén.

1. Készítsd elő az izmot

Tartsd a súlyzókat az oldalad mellett, tenyerek befelé néznek. Könyökhajlítással közelítsd a súlyokat a mellkashoz, az alkarokat kifelé forgatva úgy, hogy a végén a tenyerek előre nézzenek. Tartsd ki a pozíciót pár pillanatig, majd lassan engedd vissza a súlyokat kiinduló-helyzetbe. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • A bicepsz alsó részét célozza meg.
  • Segít, hogy a bicepsz magasabbra csúcsosodjon.

2. Érezd, hogy ég

Tartsd a súlyzókat az oldalad mellett, tenyerek befelé néznek. Könyökhajlítással közelítsd a súlyokat a mellkashoz olyan magasra, ami megy a felkar megmozdítása nélkül. Tartsd ki a pozíciót pár másodpercig, majd lassan engedd vissza kiinduló-helyzetbe. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • "Kicsinálja" az összes izmot a könyök és a csukló között

3. Szemben a tűzzel

Tartsd a súlyzókat az oldalad mellett, tenyerek befelé néznek. Könyökhajlítással közelítsd a súlyokat a mellkashoz, az alkarokat befelé forgatva úgy, hogy a végén a tenyerek feléd nézzenek. Tartsd ki a pozíciót pár pillanatig, majd lassan engedd vissza a súlyokat kiinduló-helyzetbe. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • Azokat az elsődleges izmokat célozza meg, melyek a bicepszet építik.

4. Tartsd magad

Támaszkodj egyenes karokkal a csípőmagasságban elhelyezett rúdra. Lépkedj annyira hátra, hogy a súlyod jó részét a kezeid tartsák, tested legyen egyenes. Könyökhajlítással lassan búj a rúd alá addig míg a fej alá nem kerül, majd lassan told vissza magad. Ez 1 ismétlés!

Amiért működik

  • A tricepszed – a kar legnagyobb izmát – dolgoztatja meg egyedi szögből, és növekedésre ösztönzi.
Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft