A rugalmas izom a jó izom

Ezzel a 4 gyakorlattal 10 perc alatt ellazítod az izmaidat, javul a mozgékonyság és robbanásszerű növekedésnek indulnak.

Ezzel a 4 gyakorlattal 10 perc alatt ellazítod az izmaidat, javul a mozgékonyság és robbanásszerű növekedésnek indulnak.

Végrehajtás

Hajtsd végre minden gyakorlatot a megadott ideig, ismétlésszámig naponta. Végezd őket edzés előtt, vagy megszakításokkal tréning közben, sőt pihenőnapokon is a regenerálódásért, mondja Doug Kechijian, D.P.T, a program összeállítója.

1. Ellensúlyos mélyguggolás

Fogj a kezeidben egy-egy könnyebb kézisúlyzót és szoríts a combjaid közé egy kisebb habhengert. Nyomd előre a térdeket majd guggolj le addig, amíg a feneked majdnem érinti a talajt. (Azt a legkönnyebb súlyt használd, amivel ez kivitelezhető.) Domborítsd a hátaddal, a csípődet pedig húzd magad alá. A lenti helyzetben vegyél 5 mély levegőt, majd állj fel. Ez 1 ismétlés, végezd 3-5x!

2. Couch Stretch

Ereszkedj féltérdelő helyzetbe, a hátsó térd a fal vagy a doboz közelében van; annak sípcsontja pedig megközelítőleg párhuzamosan vele. Elsőre lehet, hogy meg kell támaszkodnod valamin. Tartsd ki a pozíciót 1-2 percig úgy, hogy közben a hátsó láb hajlítóját megfeszíted. Ismételd a másik oldalon is.

3. Variált galamb-póz

Ereszkedj négykézláb helyzetbe és tegyél egy párnát vagy egy szivacshengert a bal térded alá. Emeld fel a jobb térded és tedd a bal mögé, a bal lábszárat pedig elöl, jobbra helyezd ki. Hintáztasd a csípőd előre és hátra 2 percig. Érezned kell, hogy a csípőd izmai nyúlnak. Válts oldalt és ismételj!

4. Húzódzkodóállványon függeszkedés

Ellazított váll- és hátizmokkal függeszkedj le egy húzódzkodóállványon, majd feszítsd meg a farizmokat annyira, hogy a csípődet kicsit magad alá húzd. Vegyél 5 mély lélegzetet! Fújj ki annyi levegőt, amennyit csak tudsz, érezd ahogy nyúlik a széles hátizmot. Ez 1 ismétlés, ismételd 3-5x!

Olvasd el ezt is!
Mit árul el a szülinapod a szexuális életedről?

Gondolkodtál már azon, miért jobb valakivel a szex? A biológiai tulajdonságokon kívül a születésnapod is kihathat arra, kivel, mennyire élvezed.

A világ legerősebb embere napi 7 étkezéssel 12.000 kalóriát visz be. Így csinálja

Brian Shaw elég sokat eszik - ez nem is meglepő, hiszen ő lett a világ legerősebb embere. Már négyszer szerezte meg ezt a címet, de rengeteget készült minden versenyére - és nem csak az edzés során, hanem a táplálkozását is ennek rendelte alá.

9 tipp, hogy végre úgy öltözz, mint egy felnőtt férfi

Ha szeretnéd, hogy végre komolyan vegyenek, érdemes megfogadnod a következő tippeket, hogy minden helyzetben érett férfiként tekintsenek rád - legalábbis az öltözködésed alapján…

Többek között Margot Robbie és Charlize Theron vall kedvenc szexjeleneteiről

A jó szexjelenetért képesek vagyunk elmenni moziba. Szerencsére a színészek is sokra értékelik ezeket.

Tisztázzunk valamit: nem lehet elhízni a fehérjétől!

Egyik kedvenc mítoszom: a fölöslegben bevitt fehérjét a szervezeted cukorrá alakítja – a cukor pedig, mint tudjuk, hizlal – ergo elhízol. Ez az egész kicsit a „kalória be – kalória ki” elvet tükrözi, vagyis hogy a testsúlyunkat az befolyásolja, hogy mennyi kalóriát vittünk be és mennyi kalóriát égettünk el. Mindemellett nettó baromság – mint azt látni is fogjuk.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft