A rugalmas izom a jó izom

Ezzel a 4 gyakorlattal 10 perc alatt ellazítod az izmaidat, javul a mozgékonyság és robbanásszerű növekedésnek indulnak.

Ezzel a 4 gyakorlattal 10 perc alatt ellazítod az izmaidat, javul a mozgékonyság és robbanásszerű növekedésnek indulnak.

Végrehajtás

Hajtsd végre minden gyakorlatot a megadott ideig, ismétlésszámig naponta. Végezd őket edzés előtt, vagy megszakításokkal tréning közben, sőt pihenőnapokon is a regenerálódásért, mondja Doug Kechijian, D.P.T, a program összeállítója.

1. Ellensúlyos mélyguggolás

Fogj a kezeidben egy-egy könnyebb kézisúlyzót és szoríts a combjaid közé egy kisebb habhengert. Nyomd előre a térdeket majd guggolj le addig, amíg a feneked majdnem érinti a talajt. (Azt a legkönnyebb súlyt használd, amivel ez kivitelezhető.) Domborítsd a hátaddal, a csípődet pedig húzd magad alá. A lenti helyzetben vegyél 5 mély levegőt, majd állj fel. Ez 1 ismétlés, végezd 3-5x!

2. Couch Stretch

Ereszkedj féltérdelő helyzetbe, a hátsó térd a fal vagy a doboz közelében van; annak sípcsontja pedig megközelítőleg párhuzamosan vele. Elsőre lehet, hogy meg kell támaszkodnod valamin. Tartsd ki a pozíciót 1-2 percig úgy, hogy közben a hátsó láb hajlítóját megfeszíted. Ismételd a másik oldalon is.

3. Variált galamb-póz

Ereszkedj négykézláb helyzetbe és tegyél egy párnát vagy egy szivacshengert a bal térded alá. Emeld fel a jobb térded és tedd a bal mögé, a bal lábszárat pedig elöl, jobbra helyezd ki. Hintáztasd a csípőd előre és hátra 2 percig. Érezned kell, hogy a csípőd izmai nyúlnak. Válts oldalt és ismételj!

4. Húzódzkodóállványon függeszkedés

Ellazított váll- és hátizmokkal függeszkedj le egy húzódzkodóállványon, majd feszítsd meg a farizmokat annyira, hogy a csípődet kicsit magad alá húzd. Vegyél 5 mély lélegzetet! Fújj ki annyi levegőt, amennyit csak tudsz, érezd ahogy nyúlik a széles hátizmot. Ez 1 ismétlés, ismételd 3-5x!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ne hízz el, ha lesérültél!
Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft