Próbáld ki a tricepsznyújtás új formáját!

Semmi gond nincs a hagyományos tricepsznyújtással, de mindent lehet fejleszteni.

Semmi gond nincs a hagyományos tricepsznyújtással, de mindent lehet fejleszteni.

Próbáld meg legközelebb úgy végezni, ahogy a videón is látható: ahelyett, hogy a fejed fölé nyújtanád a karjaid, végezz egy vállból nyomást. Így nehezebb súlyzókkal dolgozhatsz, amitől jobban fejlődnek az izmaid.

8-12 ismétlést végezz, vagy dolgozz másfél percig folyamatosan. Pihenj 30-60 másodpercet a szettek között. 3-5 sorozatot végezz.

Olvasd el ezt is!
3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

A kutyák azt is kiszagolják, ha bunkó vagy

A kutyád feltétel nélkül szeret - de ettől még észreveszi, ha rosszban sántikálsz.

10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Mit árul el a barátainak a szexuális életetekről?

Ha nem vagy a közelében, az összes titkotokat kifecsegi a barátnőd?

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft