Próbáld ki a tricepsznyújtás új formáját!

Semmi gond nincs a hagyományos tricepsznyújtással, de mindent lehet fejleszteni.

Semmi gond nincs a hagyományos tricepsznyújtással, de mindent lehet fejleszteni.

Próbáld meg legközelebb úgy végezni, ahogy a videón is látható: ahelyett, hogy a fejed fölé nyújtanád a karjaid, végezz egy vállból nyomást. Így nehezebb súlyzókkal dolgozhatsz, amitől jobban fejlődnek az izmaid.

8-12 ismétlést végezz, vagy dolgozz másfél percig folyamatosan. Pihenj 30-60 másodpercet a szettek között. 3-5 sorozatot végezz.

Olvasd el ezt is!
Fájdalmas vége lesz! Így rontod el a fekvenyomást

A vállfájás oka lehet, hogy a kedvenc gyakorlatod, a fekvenyomás.

A nők szexibbnek, magabiztosabbnak és intelligensebbnek tartanak, ha...

Ideje újragondolni, hogy kit fogadsz be szárnysegédnek. Lehet, hogy nem is a legjobb haveroddal kellene elindulnod csajozni?

11 szextipp, ami feldobja a megszokottá vált házaséletet

Kapd elő ezt a listát, és ne félj használni!

Mit árul el a szülinapod a szexuális életedről?

Gondolkodtál már azon, miért jobb valakivel a szex? A biológiai tulajdonságokon kívül a születésnapod is kihathat arra, kivel, mennyire élvezed.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft