Próbáld ki a tricepsznyújtás új formáját!

Semmi gond nincs a hagyományos tricepsznyújtással, de mindent lehet fejleszteni.

Semmi gond nincs a hagyományos tricepsznyújtással, de mindent lehet fejleszteni.

Próbáld meg legközelebb úgy végezni, ahogy a videón is látható: ahelyett, hogy a fejed fölé nyújtanád a karjaid, végezz egy vállból nyomást. Így nehezebb súlyzókkal dolgozhatsz, amitől jobban fejlődnek az izmaid.

8-12 ismétlést végezz, vagy dolgozz másfél percig folyamatosan. Pihenj 30-60 másodpercet a szettek között. 3-5 sorozatot végezz.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ne hízz el, ha lesérültél!
Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft