Ennyit kell edzened ahhoz, hogy egészséges maradj

A sport út az egészséghez, arról viszont kevés szó esik, mennyit kell mozognod ahhoz, hogy a pozitív hatásait kiélvezd.

A sport út az egészséghez, arról viszont kevés szó esik, mennyit kell mozognod ahhoz, hogy a pozitív hatásait kiélvezd.

Olvasd el ezt is!

Ha heti 5-ször 30 percet mozogsz, az egészségügyi pozitív hatások 85 százalékát kiélvezheted. De mi van a többivel? És milyen intenzívnek kell lennie az edzésednek? Megmutatjuk:

10 perc interval edzés heti 3x - csökkenti a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának kockázatát.

Heti 150 perc közepes intenzitású edzés - csökkenti a rák kialakulásának kockázatát.

5x 35 perc séta hetente - csökkenti a depresszió tüneteit

Heti 450 perc edzés - növeli az életed hosszát

Heti 120 perc közepes intenzitású aerob edzés - javítja a memóriád

90 perc edzés hetente - csökkentheti a vérnyomásod

Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft