Ennyit kell edzened ahhoz, hogy egészséges maradj

A sport út az egészséghez, arról viszont kevés szó esik, mennyit kell mozognod ahhoz, hogy a pozitív hatásait kiélvezd.

A sport út az egészséghez, arról viszont kevés szó esik, mennyit kell mozognod ahhoz, hogy a pozitív hatásait kiélvezd.

Olvasd el ezt is!

Ha heti 5-ször 30 percet mozogsz, az egészségügyi pozitív hatások 85 százalékát kiélvezheted. De mi van a többivel? És milyen intenzívnek kell lennie az edzésednek? Megmutatjuk:

10 perc interval edzés heti 3x - csökkenti a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának kockázatát.

Heti 150 perc közepes intenzitású edzés - csökkenti a rák kialakulásának kockázatát.

5x 35 perc séta hetente - csökkenti a depresszió tüneteit

Heti 450 perc edzés - növeli az életed hosszát

Heti 120 perc közepes intenzitású aerob edzés - javítja a memóriád

90 perc edzés hetente - csökkentheti a vérnyomásod

Fájdalmas vége lesz! Így rontod el a fekvenyomást

A vállfájás oka lehet, hogy a kedvenc gyakorlatod, a fekvenyomás.

A nők szexibbnek, magabiztosabbnak és intelligensebbnek tartanak, ha...

Ideje újragondolni, hogy kit fogadsz be szárnysegédnek. Lehet, hogy nem is a legjobb haveroddal kellene elindulnod csajozni?

11 szextipp, ami feldobja a megszokottá vált házaséletet

Kapd elő ezt a listát, és ne félj használni!

Mit árul el a szülinapod a szexuális életedről?

Gondolkodtál már azon, miért jobb valakivel a szex? A biológiai tulajdonságokon kívül a születésnapod is kihathat arra, kivel, mennyire élvezed.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft