Teljes testet átmozgató erősítő edzés saját súllyal

Dolgoztasd meg a hasizmaid, vállaid, melled, tricepszed és combod!

Dolgoztasd meg a hasizmaid, vállaid, melled, tricepszed és combod!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! A rugalmas izom a jó izom

Semmilyen eszközre nem lesz szükséged, csak a testedre.

Így csináld:

Végezz 2 ismétlést a videón látható összes gyakorlatból. Összesen 9 kört kell teljesítened, az ismétlések száma viszont minden körben 2-vel nő az 5. körig, innen pedig újra kettesével csökken. Az első körben 2 ismétlést kell végrehajtanod és a 9.-ben is.

Hajrá!

Fájdalmas vége lesz! Így rontod el a fekvenyomást

A vállfájás oka lehet, hogy a kedvenc gyakorlatod, a fekvenyomás.

A nők szexibbnek, magabiztosabbnak és intelligensebbnek tartanak, ha...

Ideje újragondolni, hogy kit fogadsz be szárnysegédnek. Lehet, hogy nem is a legjobb haveroddal kellene elindulnod csajozni?

11 szextipp, ami feldobja a megszokottá vált házaséletet

Kapd elő ezt a listát, és ne félj használni!

Mit árul el a szülinapod a szexuális életedről?

Gondolkodtál már azon, miért jobb valakivel a szex? A biológiai tulajdonságokon kívül a születésnapod is kihathat arra, kivel, mennyire élvezed.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft