5 tény, amit minden testépítőnek ismernie kell

Ha nagyobb izmokra vágysz, nem csak azt kell megtanulnod, hogyan használd a gépeket és hogyan végezd szabályosan a gyakorlatokat, de anatómiából sem árt egy kis lecke.

Ha nagyobb izmokra vágysz, nem csak azt kell megtanulnod, hogyan használd a gépeket és hogyan végezd szabályosan a gyakorlatokat, de anatómiából sem árt egy kis lecke.

A guggolás core edzés
A core edzés nem csak a hasizomgyakorlatokat jelenti, hanem az összes olyan izmot megdolgoztatja, melyek a gerinc mentén és a törzseden találhatóak. A súlyzós guggolás például tökéletes erre, ráadásul a feneked is formásabb lesz tőle.

Rövid végtagok=több súly
Ha a célod, hogy minél nehezebb súllyal végezd a deadliftet, érdemes nagyobb terpeszben állnod. Ha a farizmaid edzése a cél, legyenek közelebb egymáshoz a lábaid, mivel ekkor keményebben dolgoznak az izmaid.

A mellkas alsó részét is tudod edzeni
Mégpedig úgy, ha negatív padon végzel fekvenyomást, mivel ilyenkor keményebben dolgoznak a mellizom alsó részei.

Csak megfelelő cipőben emelj súlyt
A kemény, gyakran fatalpú cipők stabilabbá tészek, így nehéz súlyzókkal könnyebben tudsz dolgozni.

Ha a tarkódnál fogod a súlyzót guggolásnál, jobban izmosodik a combizmod
Ha így könnyebben megy, azt jelenti, hogy jobban dolgoznak a négyfejú combizmaid. Gyakorold ki, ha ezeket szeretnéd izmosítani.

Olvasd el ezt is!
Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft