5 tény, amit minden testépítőnek ismernie kell

Ha nagyobb izmokra vágysz, nem csak azt kell megtanulnod, hogyan használd a gépeket és hogyan végezd szabályosan a gyakorlatokat, de anatómiából sem árt egy kis lecke.

Ha nagyobb izmokra vágysz, nem csak azt kell megtanulnod, hogyan használd a gépeket és hogyan végezd szabályosan a gyakorlatokat, de anatómiából sem árt egy kis lecke.

A guggolás core edzés
A core edzés nem csak a hasizomgyakorlatokat jelenti, hanem az összes olyan izmot megdolgoztatja, melyek a gerinc mentén és a törzseden találhatóak. A súlyzós guggolás például tökéletes erre, ráadásul a feneked is formásabb lesz tőle.

Rövid végtagok=több súly
Ha a célod, hogy minél nehezebb súllyal végezd a deadliftet, érdemes nagyobb terpeszben állnod. Ha a farizmaid edzése a cél, legyenek közelebb egymáshoz a lábaid, mivel ekkor keményebben dolgoznak az izmaid.

A mellkas alsó részét is tudod edzeni
Mégpedig úgy, ha negatív padon végzel fekvenyomást, mivel ilyenkor keményebben dolgoznak a mellizom alsó részei.

Csak megfelelő cipőben emelj súlyt
A kemény, gyakran fatalpú cipők stabilabbá tészek, így nehéz súlyzókkal könnyebben tudsz dolgozni.

Ha a tarkódnál fogod a súlyzót guggolásnál, jobban izmosodik a combizmod
Ha így könnyebben megy, azt jelenti, hogy jobban dolgoznak a négyfejú combizmaid. Gyakorold ki, ha ezeket szeretnéd izmosítani.

Olvasd el ezt is!
Ez a mágikus ismétlésszám, amivel erősödhetsz és izmosodhatsz is!

Azt gondolom, hogy egy elég gyakran merül fel a következő kérdés: „Hány ismétlést csináljak egy sorozatban?”

3 dolog, amit eddig nem tudtál az izzadtságról

Ne bánd, hogy van, nagyon jó szolgálatot tesz.

Királyi izmokat akarsz? Próbáld ki ezt az edzéstervet, amit a Trónok harca inspirált!

Eddz úgy, mint észak királya: összetett emelésekkel és saját testsúlyos mozdulatokkal!

10 dolog, ami jobban kiborítja a férfiakat, mint a hiszti

Van, ami sokkal, de sokkal idegesítőbb szerintük.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft