Így hatnak a színek az edzésre

Megmutatjuk, melyik színek dolgoznak ellened és melyek segítenek az optimális teljesítmény elérésében.

Megmutatjuk, melyik színek dolgoznak ellened és melyek segítenek az optimális teljesítmény elérésében.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért más a futók szíve

Piros

Erős szín, ami súlyzós edzéseknél a legelőnyösebb, hiszen élénkítő hatású. A túl sok piros viszont növeli a vérnyomást és a pulzust.

Kék

Ha súlyt akarsz emelni, vagy többet szeretnél edzeni, válaszd a kéket. Ez a szín növeli a produktivitást, így keményebben edzhetsz a teremben.

Zöld

A természetet szimbolizálja, így nyugtató hatású, de jztatások szerint segít abban, hogy jobban élvezd az edzést és elégedettebben távozz a teremből.

Világos színek

Nyugtató hatásúak, csökkenthetik benned a nyomást és segítenek ellazítani az izmaid. Jógához és nyújtásokhoz ideális.

Neonszínek

Stimulálnak, de csak akkor, ha kisebb részletekben használják őket. A túl sok neonszín stresszessé tehet.

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft