2 gyakorlat a nagyobb mellizmokért

Két egyszerű gyakorlat, hogy jobban álljon rajtad a póló!

Két egyszerű gyakorlat, hogy jobban álljon rajtad a póló!

Az első gyakorlat lefárasztja a mellizmaid, a második pedig a tricepszed is megdolgoztatja, viszont abban is segít, hogy tovább bírd az edzést.

Így csináld:
Először végezz 10-15 tárogatást ferde padon Aztán egykezes súlyzókkal végezz annyi fekvenyomást ferde padon, amennyit tudsz. Pihenj 1 percet, majd ismételd a kört 3-5-ször.

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft