2 gyakorlat a nagyobb mellizmokért

Két egyszerű gyakorlat, hogy jobban álljon rajtad a póló!

Két egyszerű gyakorlat, hogy jobban álljon rajtad a póló!

Az első gyakorlat lefárasztja a mellizmaid, a második pedig a tricepszed is megdolgoztatja, viszont abban is segít, hogy tovább bírd az edzést.

Így csináld:
Először végezz 10-15 tárogatást ferde padon Aztán egykezes súlyzókkal végezz annyi fekvenyomást ferde padon, amennyit tudsz. Pihenj 1 percet, majd ismételd a kört 3-5-ször.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft