2 gyakorlat a nagyobb mellizmokért

Két egyszerű gyakorlat, hogy jobban álljon rajtad a póló!

Két egyszerű gyakorlat, hogy jobban álljon rajtad a póló!

Az első gyakorlat lefárasztja a mellizmaid, a második pedig a tricepszed is megdolgoztatja, viszont abban is segít, hogy tovább bírd az edzést.

Így csináld:
Először végezz 10-15 tárogatást ferde padon Aztán egykezes súlyzókkal végezz annyi fekvenyomást ferde padon, amennyit tudsz. Pihenj 1 percet, majd ismételd a kört 3-5-ször.

Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft