2 gyakorlat a nagyobb mellizmokért

Két egyszerű gyakorlat, hogy jobban álljon rajtad a póló!

Két egyszerű gyakorlat, hogy jobban álljon rajtad a póló!

Az első gyakorlat lefárasztja a mellizmaid, a második pedig a tricepszed is megdolgoztatja, viszont abban is segít, hogy tovább bírd az edzést.

Így csináld:
Először végezz 10-15 tárogatást ferde padon Aztán egykezes súlyzókkal végezz annyi fekvenyomást ferde padon, amennyit tudsz. Pihenj 1 percet, majd ismételd a kört 3-5-ször.

Ennek a nőnek a bosszúszelfije hatalmas vitát generált! Szerintetek hős, vagy nem?

Miután felfedezte, hogy férje pornót néz, meglepő döntésre szánta el magát.

Szerezz MMA-s karizmokat ezzel az edzéstervvel! Menni fog?

Ezzel az öt gyakorlatokkal bombabiztos fegyvereket varázsolhatsz a karjaidból.

Ez a mágikus ismétlésszám, amivel erősödhetsz és izmosodhatsz is!

Azt gondolom, hogy egy elég gyakran merül fel a következő kérdés: „Hány ismétlést csináljak egy sorozatban?”

3 dolog, amit eddig nem tudtál az izzadtságról

Ne bánd, hogy van, nagyon jó szolgálatot tesz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft