2 gyakorlat a nagyobb mellizmokért

Két egyszerű gyakorlat, hogy jobban álljon rajtad a póló!

Két egyszerű gyakorlat, hogy jobban álljon rajtad a póló!

Az első gyakorlat lefárasztja a mellizmaid, a második pedig a tricepszed is megdolgoztatja, viszont abban is segít, hogy tovább bírd az edzést.

Így csináld:
Először végezz 10-15 tárogatást ferde padon Aztán egykezes súlyzókkal végezz annyi fekvenyomást ferde padon, amennyit tudsz. Pihenj 1 percet, majd ismételd a kört 3-5-ször.

Mi a jobb: az interval vagy a kardió?

A nyári kockahas projekt keretei között mindenki nekiáll bőszen kardiózni. Már sokszor mondtam, most is elismétlem: a diéta kezdete, ill. a „fogyni akarok” mondat elhangzása szinte mindig egybeesik az „El fogok menni futni.” megjegyzéssel…

5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft