Kardiózz, közben pedig dolgoztasd meg a farizmaid, karjaid és hasizmod!

Az elsőre viccesnek tűnő gyakorlatok meglepően keményen dolgoztatják meg az izmaid.

Az elsőre viccesnek tűnő gyakorlatok meglepően keményen dolgoztatják meg az izmaid.

Olvasd el ezt is!

A terpesz-zár ugrás továbbfejlesztett változatában egy gumikötelet is használnod kell, így nehezíted a gyakorlatot. Mivel aerob mozgást végezl, a pulzusod is megemelkedik, gyorsul a metabolizmusod.

Először végezz terpesz-zár ugrásokat, közben pedig bicepszezz a gumiszalaggal, majd jöhet a fej fölé nyomás, természetesen ugrálás közben.

20 másodpercig bicepszezz, pihenj 10 mp-t, aztán jöhet a második gyakorlat, szintén 20 másodpercig. 4 kört végezz egyszerre, aztán ismételd 3-5-ször.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft