Kardiózz, közben pedig dolgoztasd meg a farizmaid, karjaid és hasizmod!

Az elsőre viccesnek tűnő gyakorlatok meglepően keményen dolgoztatják meg az izmaid.

Az elsőre viccesnek tűnő gyakorlatok meglepően keményen dolgoztatják meg az izmaid.

Olvasd el ezt is!

A terpesz-zár ugrás továbbfejlesztett változatában egy gumikötelet is használnod kell, így nehezíted a gyakorlatot. Mivel aerob mozgást végezl, a pulzusod is megemelkedik, gyorsul a metabolizmusod.

Először végezz terpesz-zár ugrásokat, közben pedig bicepszezz a gumiszalaggal, majd jöhet a fej fölé nyomás, természetesen ugrálás közben.

20 másodpercig bicepszezz, pihenj 10 mp-t, aztán jöhet a második gyakorlat, szintén 20 másodpercig. 4 kört végezz egyszerre, aztán ismételd 3-5-ször.

15 baki, amit az óvszerrel elkövethetsz

Az óvszer felhúzása mára már napi rutinoddá vált, de vajon tudod, hogy kell megfelelően csinálni? Sajnos a legújabb kutatások szerint sokan nem tudják.

5 tipp - randizz kevés pénzből

Újra a húspiacon? Ha az USA-ban élnél azt mondhatnánk, szerencsés vagy, mert ők a 2-3x többször randiznak, mint az Egyesült Királyságban, Ausztáliában, Japánban, vagy Franciaországban.

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés