Kardiózz, közben pedig dolgoztasd meg a farizmaid, karjaid és hasizmod!

Az elsőre viccesnek tűnő gyakorlatok meglepően keményen dolgoztatják meg az izmaid.

Az elsőre viccesnek tűnő gyakorlatok meglepően keményen dolgoztatják meg az izmaid.

Olvasd el ezt is!

A terpesz-zár ugrás továbbfejlesztett változatában egy gumikötelet is használnod kell, így nehezíted a gyakorlatot. Mivel aerob mozgást végezl, a pulzusod is megemelkedik, gyorsul a metabolizmusod.

Először végezz terpesz-zár ugrásokat, közben pedig bicepszezz a gumiszalaggal, majd jöhet a fej fölé nyomás, természetesen ugrálás közben.

20 másodpercig bicepszezz, pihenj 10 mp-t, aztán jöhet a második gyakorlat, szintén 20 másodpercig. 4 kört végezz egyszerre, aztán ismételd 3-5-ször.

14 ok, hogy azok a párok, akik együtt buliznak, együtt is maradnak

Mivel ti álltok a legközelebb egymáshoz, így egy közös bulika sem árthat meg. Nem mondunk ilyenkor nemet kedvenc italainkra sem.

Videó! A középsulis futó inkább lelapátolta a havat a pályáról, futópadon futás helyett

A hó nem lehet akadály, ha profi és elkötelezett sportoló vagy. A legtöbb 18 évesnek a nagy hó annyit jelent, hogy kicsit tovább időzhet el otthon.

Teljes testet átmozgató bemelegítés 2 perc alatt

Biztosítsd be a győzelmedet a következő gyakorlatokkal!

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft