Kardiózz, közben pedig dolgoztasd meg a farizmaid, karjaid és hasizmod!

Az elsőre viccesnek tűnő gyakorlatok meglepően keményen dolgoztatják meg az izmaid.

Az elsőre viccesnek tűnő gyakorlatok meglepően keményen dolgoztatják meg az izmaid.

Olvasd el ezt is!

A terpesz-zár ugrás továbbfejlesztett változatában egy gumikötelet is használnod kell, így nehezíted a gyakorlatot. Mivel aerob mozgást végezl, a pulzusod is megemelkedik, gyorsul a metabolizmusod.

Először végezz terpesz-zár ugrásokat, közben pedig bicepszezz a gumiszalaggal, majd jöhet a fej fölé nyomás, természetesen ugrálás közben.

20 másodpercig bicepszezz, pihenj 10 mp-t, aztán jöhet a második gyakorlat, szintén 20 másodpercig. 4 kört végezz egyszerre, aztán ismételd 3-5-ször.

Ajjajj...ez a népszerű szokás annyira veszélyes a közlekedésre, mint az ittas vezetés

Reméljük, hogy ittasan soha nem ülsz be a volán mögé. De van egy másik dolog, ami legalább annyira rizikós, mint piásan vezetni.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft