Kardiózz, közben pedig dolgoztasd meg a farizmaid, karjaid és hasizmod!

Az elsőre viccesnek tűnő gyakorlatok meglepően keményen dolgoztatják meg az izmaid.

Az elsőre viccesnek tűnő gyakorlatok meglepően keményen dolgoztatják meg az izmaid.

Olvasd el ezt is!

A terpesz-zár ugrás továbbfejlesztett változatában egy gumikötelet is használnod kell, így nehezíted a gyakorlatot. Mivel aerob mozgást végezl, a pulzusod is megemelkedik, gyorsul a metabolizmusod.

Először végezz terpesz-zár ugrásokat, közben pedig bicepszezz a gumiszalaggal, majd jöhet a fej fölé nyomás, természetesen ugrálás közben.

20 másodpercig bicepszezz, pihenj 10 mp-t, aztán jöhet a második gyakorlat, szintén 20 másodpercig. 4 kört végezz egyszerre, aztán ismételd 3-5-ször.

Mi a jobb: az interval vagy a kardió?

A nyári kockahas projekt keretei között mindenki nekiáll bőszen kardiózni. Már sokszor mondtam, most is elismétlem: a diéta kezdete, ill. a „fogyni akarok” mondat elhangzása szinte mindig egybeesik az „El fogok menni futni.” megjegyzéssel…

5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft